دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 مرداد 1395 - 14:22
به میزبانی واحد همدان

جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی آغاز شد

با حضور ورزشکاران بیست و دو تیم از واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور، جشنواره ورزش همگانی این دانشگاه با رقابت‌های طناب‌کشی بخش آقایان آغاز به‌کار کرد.
کد خبر : 108193

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین به مناسبت سالروز تأسیس دانشگاه آزاد اسلامی همدان این روزها بازهم حال و هوای ورزشی به خود گرفته و میزبان یکی دیگر از رویدادهای ورزشی دانشگاهی است.


جشنواره کشوری ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور اتفاقی است که قرار است به مدت 13 روزبه میزبانی همدان و دانشگاه آزاد اسلامی این شهر در دو بخش آقایان و بانوان پیگیری شود.


به گفته مسئولان برگزاری این رقابت‌ها در رشته‌های در رشته‌های طناب‌کشی، روپایی، بسکتبال 3 نفره، فوتبال گل‌کوچک، دارت، پرتاب آزاد بسکتبال و آمادگی جسمانی باهدف افزایش روحیه نشاط و پویایی در دانشجویان برگزار خواهد شد.


این رقابت‌ها در بخش پسران از 17 تا 24 مرداد و در قسمت دختران از 26 تا 2 شهریور برگزار می‌شود.



صبح امروز دوشنبه بعد از انجام مراسم قرعه‌کشی رقابت‌های طناب‌کشی با حضور 22 تیم از واحدهای تابعه دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور در سالن پوریای ولی واحد همدان برگزار و تیم‌های حاضر در 4 گروه تقسیم‌بندی شدند.


بر این اساس بیست و دو تیم حاضر در دو گروه 6 تیمی و دو گروه 5 تیمی تقسیم‌بندی شدند که قرار است به‌صورت دوره‌ای باهم به رقابت بپردازند.


گروه یک: گلستان، آذربایجان شرقی، اردبیل، فارس، مرکزی، قم


گروه دو: خراسان شمالی، ایلام، کرمانشاه، تهران، لرستان و مازندران


گروه سه: زنجان، کردستان، خراسان رضوی، چهارمحال و بختیاری، کرمان


گروه چهار: قزوین، همدان، البرز، خوزستان، یزد


به گفته مسئولان فنی این رقابت‌ها در مسابقات طناب‌کشی هر تیم شامل 6 بازیکن و یک ذخیره خواهد بود که درمجموع وزن ورزشکاران باید کمتر از 480 کیلوگرم باشد.



مسابقات در 3 وقت 45 ثانیه‌ای برگزار خواهد شد و هر تیمی که موفق به پیروزی در دو نوبت شود برنده این مسابقه خواهد بود.


جشنواره ورزش همگانی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی سراسر کشور تا دوم شهریور و در رشته‌های طناب‌کشی، روپایی، بسکتبال 3 نفره، فوتبال گل‌کوچک، دارت، پرتاب آزاد بسکتبال و آمادگی جسمانی به میزبانی همدان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین در جریان خواهد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته