دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 مرداد 1395 - 16:22
در احکام جداگانه از سوی دکتر میرزاده

سرپرستان 5 واحد دانشگاه آزاد اسلامی منصوب یا ابقا شدند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در احکامی جداگانه روسای 5 واحد دانشگاه آزاد اسلامی را منصوب یا ابقا کرد.
کد خبر : 107140

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر حمید میرزاده در این احکام، دکتر زیاد باده‌یان را به سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زاهدشهر، دکتر امیرحسین فیروزان سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لنگرود، دکتر کیان پهلوان افشاری سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ابهر و دکتر سیدکوروش سرورزاده سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم منصوب کرد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در حکمی دکتر اسماعیل شمس‌الدینی را هم در سمت سرپرستی دانشگاه آزاد اسلامی واحد نورآباد ممسنی ابقا کرد.


وی در این احکام خطاب به نامبردگان ابراز امیدواری کرده است که با توکل به خداوند متعال و با صداقت کاری، امانت‌داری و قانون‌مندی در انجام امور محوله موفق باشند.


میرزاده در نامه‌های جداگانه دیگر از دکتر کیوان صائب در دوران مسئولیت سرپرستی واحد لنگرود، دکتر محمد جلیلی در دوران سرپرستی واحد ابهر و دکتر بهنام بهروزنام جهرمی در دوران سرپرستی واحد جهرم نیز قدردانی و تشکر کرد.


به گزارش آنا، دکتر کیوان صائب که پیش از این سرپرستی واحد لنگرود را بر عهده داشت، اکنون به عنوان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند مشغول خدمت است. محمد قمی قبلا عهده‌دار سرپرستی این واحد بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته