آغاز نیم‌سال تابستان دانشگاه شریف از ۵ مرداد

معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی اعلام کرد نیم‌سال تابستان سال جاری از ۵ مرداد آغاز شده و تا ۱۵ شهریور ادامه خواهد داشت و دروس عملی در این بازه به‌صورت حضوری و با ظرفیت محدود ارائه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری آنا، معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شریف جزئیات نحوه برگزاری نیم‌سال تابستان سال جاری را اعلام کرد. بر اساس این اعلام، نیم‌سال تابستان از ۵ مرداد آغاز می‌شود و تا ۱۵ شهریور ادامه خواهد داشت.

همچنین طبق مصوبه هیئت‌رئیسه دانشگاه، دروس عملی در نیم‌سال تابستان به‌صورت حضوری و با ظرفیت محدود برگزار خواهد شد. بر این اساس، در صورت ارائه، این دروس تنها به دانشجویانی اختصاص می‌یابد که حداکثر تا بهمن ۱۴۰۵ دانش‌آموخته شوند.

بر اساس اعلام معاونت آموزشی، دانشجویانی که در نیم‌سال جاری درس پروژه کارشناسی را اخذ کرده‌اند یا در نیم‌سال تابستان دروس عملی می‌گیرند، امکان استفاده از خوابگاه و ورود به دانشگاه را خواهند داشت. این امکان پس از پایان امتحانات فراهم می‌شود. همچنین برای دانشجویان کوآپی شهرستانی نیز خوابگاه اختصاص داده خواهد شد.

تشخیص واجد شرایط بودن متقاضیان ثبت‌نام در دروس عملی نیم‌سال تابستان و احراز احتمال دانش‌آموختگی آنان تا بهمن ۱۴۰۵ نیز بر عهده آموزش دانشکده‌ها خواهد بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر