ایتالیا سفارت خود در تهران را جمعه بازگشایی می‌کند

وزیر خارجه ایتالیا اعلام کرد سفارت این کشور در تهران روز جمعه فعالیت خود را از سر خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری آنا، آنتونیو تاجانی وزیر امور خارجه ایتالیا روز چهارشنبه در جلسه پرسش و پاسخ پارلمان اعلام کرد که سفارت ایتالیا در تهران از روز جمعه بازگشایی خواهد شد.

تاجانی گفت: «سفارت ما در تهران روز جمعه بازگشایی می‌شود.»

ایتالیا در ماه‌های گذشته و در پی افزایش تنش‌های منطقه‌ای، فعالیت سفارت خود در پایتخت ایران را به طور موقت متوقف کرده بود. وزیر خارجه این کشور افزود که سفیر ایتالیا به همراه دیپلمات‌ها و کارکنان وزارت خارجه به تهران بازخواهند گشت تا روند ازسرگیری فعالیت سفارت تکمیل شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر