حضور بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در نشست سازمان همکاری شانگهای

معاون روابط بین الملل بانک مرکزی گفت: این بانک در نشست روسای بانک‌های مرکزی و وزرای دارایی سازمان همکاری شانگهای که در روز‌های ۷ و ۸ خرداد ماه سال جاری حضور و مشارکت فعال و موثر خواهد داشت.

به گزارش خبرگزاری آنا از بانک مرکزی، ابوالفضل کوده‌ئی معاون روابط بین الملل بانک مرکزی گفت: هیات بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در نشست روسای بانک‌های مرکزی و وزرای دارایی سازمان همکاری شانگهای که در روز‌های ۷ و ۸ خرداد ماه سال جاری در بیشکک قرقیزستان برگزار می‌شود، حضور و مشارکت فعال و موثر خواهد داشت.

معاون روابط بین‌الملل بانک مرکزی اعلام کرد: این سفر در راستای گفتگوی دائمی بر پایه اعتماد و در چارچوب اهداف سازمان همکاری شانگهای است.

کوده‌ئی گفت: امنیت اقتصادی، ثبات مالی و توسعه پایدار نیازمند همکاری نزدیک و هماهنگی سیاستی و ایجاد سازوکار‌های مالی و بانکی میان کشور‌های عضو سازمان همکاری شانگهای است.

معاون روابط بین‌الملل بانک مرکزی، موضوعاتی نظیر بررسی تقویت همکاری‌های مالی و مدیریت مخاطرات اقتصاد کلان، گسترش استفاده از پول‌های ملی و توسعه زیرساخت‌های پرداخت و تسویه را از جمله اهداف این نشست بر شمرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر