دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1395 - 13:29
گزارش تمرین تیم ملی والیبال

قائمی دست به توپ شد/ کری‌خوانی بازیکنان برای یکدیگر/ شهرام محمودی و غفور تمرینات بدنسازی انجام دادند

تمرین تیم ملی والیبال ایران امروز در حالی پیگیری شد که امیر غفور و شهرام محمودی تمرینات بدنسازی خود را پیگیری کردند و در تمرینات توپی شرکت نداشتند.
کد خبر : 100692

به گزارش گروه ورزشی آنا، دور جدید تمرینات تیم ملی والیبال ایران از روز یکشنبه در مجموعه ورزشی آزادی با حضور 16 بازیکن آغاز شده است.


*تمرینات روز دوشنبه این تیم با حضور اصحاب رسانه پیگیری شد که ملی‌پوشان کشورمان در دو ساعت تمرین امروز به دو گروه تقسیم شدند و تمرینات خود را پیگیری کردند.


*در جریان تمرین امروز یکی از مهم‌ترین نکاتی که در دستور کار قرار گرفت سرویس بود که لوزانو سرمربی تیم ملی کشورمان در طول تمرینات نکاتی را به ملی‌پوشان گوشزد می‌کرد و با دیدن هر خطایی به بازیکنان اعلام می‌کرد در این مورد به خصوص چطور باید واکنش نشان دهند.


*قائمی بازیکن کشورمان که در جریان لیگ جهانی مصدوم شده بود در تمرینات امروز شرکت داشت اما شهرام محمودی و امیر غفور تمرینات بدنسازی را پیگیری کردند که در پایان غفور به مدت یک ربع به صورت اختصاصی تمرین کرد.


*در جریان تمرینات امروز واکنش بازیکنان بعد از کسب امتیاز جالب بود به طوری که برای طرف مقابل خودشان در نیمه دیگر زمین با شوخی و خنده کری می‌خواندند و با از دست دادن امتیاز عصبانیت خود را از این موضوع نشان می‌دادند.


*تمرین صبح ملی‌پوشان تا ساعت 13 ادامه پیدا کرد و قرار است امروز در نوبت دوم تمرینات عصر پیگیری شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته