دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 تير 1395 - 10:38
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌و‌گو با آنا:

طرح ترافیکی منطقه 12 متوقف شد

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از مخالفت پلیس با تغییر جهت در تعدادی از خیابان‌های منطقه 12خبر داد و گفت: از صبح امروز جهت حرکت در خیابان‌های منطقه 12 به حالت اولیه بازگشت.
کد خبر : 100590

سرهنگ مراد مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا از توقف اجرای طرح ترافیکی در خیابان‌های منطقه 12 خبر داد و اظهار کرد: این طرح از روز پنج شنبه هفته گذشته به صورت پایلوت تا روز گذشته اجرا شد اما از صبح امروز با مخالفت پلس راهور جهت حرکت در خیابان‌های مطقه 12 به حالت عادی بازگشت.


وی با بیان اینکه این طرح در 6 خیابان منطقه 12 اجرا می‌شد، اضافه کرد: براین اساس تغییر جهت خودروها در خیابان‌های مجاهدین اسلام، مشکی، قائم، آجان‌لو، ابن‌سینا و ناطقی کلید خورد.


مرادی با تاکید بر این موضوع که پلیس راهور در طول اجرای آزمایشی این طرح همکاری لازم را با عوامل شهرداری داشت، اظهار کرد: اما پس از اجرای آزمایشی آن و بررسی نقاط قوت و ضعف، مشخص شد که این طرح کارایی لازم را ندارد و نقاط ضعفش بیشتر از نقاط قوت آن است.


وی ادامه داد: علاوه بر نامناسب بودن ظرفیت بار ترافیکی ورودی به معابر، مشکل دیگر، ایجاد مزاحمت برای شهروندان بود که این شرایط به خصوص در ساعات پایانی طرح زوج و فرد و طرح ترافیک و افزایش حجم سفر در مناطق مرکزی و محدوده بازار مشکلاتی را برای ساکنان ایجاد می‌کرد.


رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ درباره علت مخالفت پلیس و عدم اجرای این طرح به شکل دائمی به اضافه کرد: یکی از مشکلات ایجاد شده در پی اجرای این طرح نامناسب بودن بار ترافیکی ورودی به معابر بود به طوری که بار ترافیکی از یک خیابان درجه 2 اصلی با عرض زیاد به خیابانی فرعی با عرض کم وارد می‌شد که همین موضوع مشکلات ترافیکی را برای شهروندان ایجاد کرده بود.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته