دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
20 تير 1395 - 10:36
فرمانده انتظامی استان مازندران خبر داد

تردد 5 میلیون خودرو در تعطیلات عید فطر در مازندران/ کاهش 11 درصدی حوادث رانندگی

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به تردد بیش از پنج میلیون خودرو در تعطیلات سه روز گذشته در استان از کاهش 11 درصدی حوادث رانندگی خبر داد.
کد خبر : 100269

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار سید محمود میرفیضی با اشاره به حضور مسافران و گردشگران از اقصی نقاط کشور در این استان به اجرای طرح‌های ویژه ترافیکی و انتظامی در این ایام در راستای برقراری نظم و امنیت، از ثبت تردد بیش از ۴۵۵ هزار دستگاه خودرو در محورهای مواصلاتی ورودی به استان مازندران (کندوان، هراز و فیروزکوه) خبر داد.


فرمانده انتظامی استان مازندران افزود: برابر آمارهای ثبت شده، کل تردد خودرو‌ها در محورهای مواصلاتی و بین شهری سطح استان در ایام تعطیلات عید فطر بیش از پنج میلیون و ۶۰۰ هزار دستگاه بوده است.


وی به کاهش ۱۱ درصدی حوادث رانندگی در این ایام و وقوع دو فقره حادثه رانندگی منجر به فوت خبر داد و ادامه داد: در این حوادث، یک عابر پیاده در شهرستان «چالوس» و یک سرنشین خودرو در محور «هراز» جان خود را از دست دادند.


میرفیضی همچنین از برخورد با ۱۱ هزار فقره تخلف رانندگی در معابر درون شهری از سوی ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی خبر داد و گفت: در این رابطه ۱۶۰ دستگاه خودرو به همراه ۱۵۰ دستگاه موتورسیکلت متخلف توقیف شد.


فرمانده انتظامی استان مازندران از حضور فعال ماموران انتظامی در سواحل دریا، تفرجگاه‌ها و مناطق تفریحی و توریستی در راستای پیشگیری و مقابله با جرائم خبر داد و اذعان کرد: در طول سه روز گذشته، وقوع سرقت‌ها در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۹ درصد کاهش داشته است.
وی با توجه به وضعیت جوی هوا و هشدار‌های پلیس به مسافران و گردشگران در خصوص رعایت نکات ایمنی در سواحل دریا، از غرق سه نفر از هموطنان در سه روز گذشته خبر داد.


میرفیضی در پایان به اولویت پلیس در طرح‌های سالم سازی دریا اشاره و خاطرنشان کرد: برقراری نظم و امنیت و برخورد با ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی اولویت پلیس در سواحل دریا است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته