دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
18 دی 1395 - 16:08
مدیر آموزش و پرورش رودان:

۲ دانش‌آموز رودانی در واژگونی خودرو جان باختند

مدیر آموزش و پرورش رودان عنوان کرد: صبح امروز (شنبه) دو دانش آموز رودانی بر اثر واژگونی خودروی سواری شخصی در بزرگراه آبنمای این شهرستان جان باختند.
کد خبر : 149032

به گزارش گروه اجتماعی آنا از روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان، احمد رحیمی، مدیر آموزش و پرورش شهرستان رودان با ابراز تسلیت و اعلام این خبر، اظهار کرد: در این حادثه دانش آموزان معصومه ضیاء نژاد از دبیرستان بعثت و علیرضا صالحی از دبستان شاهد متاسفانه جان خود را ازدست دادند و سید محمدحسین صابر دانش آموز دبیرستان علامه امینی، عفت عبیری از مدرسه فضیلت و آیدا مقتدری از دبیرستان مکتب الزهرا (س) نیز مجروح شدند.


وی با تاکید براینکه مجروحان این حادثه با حضور اورژانس 115 به بیمارستان امام علی (ع) انتقال یافتند، یادآور شد: حال دو نفر از مجروحین وخیم است که با هماهنگی‌های صورت گرفته جهت ادامه درمان به مرکز استان منتقل می‌شوند.


مدیر آموزش و پرورش رودان با ابراز تاسف از این حادثه، خاطرنشان کرد: خودروی حامل پنج دانش آموزاین شهرستان توسط اولیاء آنها کرایه شده بود و با اختیار خانواده‌های آنان نسبت به جابه‌جایی دانش آموزان اقدام می‌کرد.


رحیمی‌پور در ادامه با بیان اینکه راننده خودرو نیز از بستگان دانش آموزان حادثه دیده بود،گفت: در حالی که برای جابه‌جایی دانش آموزان مدارس روستایی به شهر در مسیر وقوع حادثه هفت دستگاه مینی بوس به عنوان سرویس مدارس فعالیت می‌کند،درخواستی برای تقاضای سرویس مدارس از سوی خانواده‌های دانش آموزان حادثه دیده به این اداره اعلام نشده است.


بر اساس این گزارش، صبح امروز خودروی سواری پژو با پنج دانش آموز از روستای برنطین به سمت شهر رودان در حرکت بود که در مسیر به دلیل سرعت غیرمجاز دچار سانحه شد که متاسفانه در این حادثه دلخراش، دو نفر از دانش آموزان جان باختند و سه نفر دیگر نیز به شدت مجروح شدند.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته