دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

زمان رسیدگی به شکایت دایی از پرسپولیس مشخص شد

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال زمان رسیدگی به شکایت علی دایی از باشگاه پرسپولیس را اعلام کرد.
کد خبر : 99996

به گزارش گروه ورزشی آنا و به نقل از سایت سازمان لیگ فوتبال ایران، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرد روز یکشنبه 27 تیرماه ساعت 14:30 جلسه رسیدگی به دعوی مطالبه وجه علی دایی از باشگاه پرسپولیس برگزار می‌شود. کمیته انضباطی از نماینده باشگاه پرسپولیس خواسته کلیه مدارک مربوط به پرداختی‌های باشگاه به علی دایی را در این جلسه ارائه کند.


به گزارش آنا، زمانی که مدیریت سابق پرسپولیس حکم به اخراج علی دایی از این باشگاه دادند او با پرسپولیس سه ساله قرارداد داشت که تنها یکسال از آن سپری شده و بر اساس مفاد قرارداد، می توانست همه پول دو سال بعد را مطالبه کند. دایی با توجه به شرایطی که پرسپولیس در آن زمان داشت ترجیح داد در این رابطه سکوت اختیار کند اما بعد از آنکه متوجه شد چک سیاسی که بابت مالیات صادر شده برگشت خورده است و اعتباری ندارد و و باید مالیاتش را خودش پرداخت کند، تصمیم گرفت که از راه قانونی پیگیر مطالباتش از پرسپولیس شود. البته سرمربی فعلی نفت تهران قبل از ثبت شکایتش در فدراسیون فوتبال از طریق وکلیش با مدیران پرسپولیس تماس گرفت اما جواب روشنی از آنها دریافت نکرد که با توجه به این موضوع علی دایی به صورت قانونی پیگیر ماجرا شد و از باشگاه پرسپولیس بابت مطالباتش شکایت کرد.


دادخواست دایی به کمیته انضباطی ارجاع شده و حتی 13 میلیون تومان هزینه دادرسی را هم به حساب فدراسیون واریز کرده تا نشان دهد در این پرونده مصمم ورود کرده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته