دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 فروردين 1394 - 03:26
آقایان به من گفتند از عملکردت راضی نیستیم

کی‌روش: بهترین بازیکنان عمرم را در ایران داشتم/ تصمیمم برای ترک ایران عوض نخواهد شد!

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان ضمن ابراز دلخوری از اظهار نظر دبیر جدید فدراسیون و تاکید بر مواضع قبلی خود مبنی بر خداحافظی از این تیم با تمجید از عملکرد بازیکنانش در دیدار با شیلی گفت: بهترین بازیکنان عمرم را در ایران داشتم.
کد خبر : 9961

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در کنفرانس خبری بعد از دیدار با شیلی با تسلیت مجدد به دلیل درگذشت میلاد حجت‌الاسلامی و حسین جوادی 2 خبرنگار ورزشی ایران که جان خود را در سانحه هوایی ایرباس آلمانی از دست دادند، گفت: بازی با شیلی افتخار بزرگی بود که تیم ایران به آن دست یافت و از این که آنها قبول کردند با ما بازی دوستانه‌ای انجام دهند بسیار ممنونم.


وی ادامه داد: بازی با شیلی بهترین فرصت برای ملی پوشان ایران بود تا بتوانند درس‌های زیادی از این بازی برای بهبود روند خود بگیرند .


وی افزود: بازیکنانم در دیدار با شیلی بار دیگر توانایی‌های خود را به همگان نشان دادند و عملکرد آنها در این بازی حساس برایم قابل ستایش است.


کی‌روش گفت: همانطور که می‌دانید هدایت بسیاری از تیم‌های مطرح دنیا را به عهده داشتم اما اینجا می‌خواهم بگویم بهترین و خارق العاده ترین بازیکنان تمام دوران مربیگری‌ام اینجا در تیم ایران بودند که به تک تک آنها افتخار می‌کنم.امیدوارم مسئولان فدراسیون یکبار برای همیشه آنطور که باید به این بازیکنان فکر کنند و برای پیشرفت آنها قدم بردارند.


سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان با اشاره به اینکه به پیروزی تیمش مقابل شیلی قبل از آغاز دیدار امید داشته است، عنوان کرد: به همه بازیکنانم ایمان داشتم و می‌دانستم آنها می‌توانند دست به کارهای بسیار بزرگی بزنند و همین اتفاق نیز در زمین رخ داد.


کی روش در پاسخ به این سوال تکراری که آیا به کار خود در ایران ادامه خواهد داد یا اینکه همچنان بر مواضع قبلی خود پافشاری می‌کند، اظهار کرد: پیش از این جواب این سوال را دادم و فدراسیون فوتبال ایران نیز به طور رسمی آن را اعلام کرده است،تصمیمم برای ترک ایران به عنوان سرمربی این تیم بعید عوض نمی‌شود، من به عنوان مربی تمام تلاشم این بود که ایران با قدرت خود را برای رقابت‌های انتخابی جام جهانی روسیه آماده کند اما مسئولان جدید فدراسیون (اشاره به علیرضا اسدی دبیر جدید فدراسیون) عنوان کردند که از عملکرد من راضی نیستند که این موضوع نیز در نوع خود برایم جالب بود.


وی اضافه کرد: بازی بسیار خوبی را مقابل شیلی انجام دادیم که این بازی خوب با پیروزی همراه بود.بازیکنان حریف در بهترین لیگ‌های جهان حضور دارند و از تجربه بسیار بالایی برخوردار هستند و ما امشب مقابل تیمی به برتری رسیدیم که سطح بالایی را از فوتبال درمیدان به نمایش می‌گذارد.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته