دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
15 تير 1395 - 10:48
2 خبر/

ثبت نام دوره آموزشی شنا در واحد تهران غرب/ برگزاری محفل انس با قرآن با حضور حافظان و قاریان بر‌تر کشور

ثبت نام دوره‌های آموزشی شنا در مجموعه ورزشی حیدر بابا در دانشگاه آ‌زاد اسلامی واحد تهران غرب با تخفیف ویژه در ۱۲ جلسه برگزار خواهد شد.
کد خبر : 99333

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، ثبت نام دوره‌های آموزشی شنا با هماهنگی اداره امور ورزش واحد تهران غرب با هدف ایجاد نشاط و شادابی و تحقق شعار ورزش و سلامت برای استادان، کارکنان و دانشجویان واحد تهران غرب و فرزندان استادان و کارکنان واحد آغاز شد.


این دوره‌های آموزشی در مجموعه ورزشی حیدر بابا با تخفیف ویژه در ۱۲ جلسه برگزار خواهد شد.


برای علاقه‌مندان به سانس آزاد نیز هماهنگی‌ به عمل آمده است.


به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و حلول ماه شوال نیز، محفل نورانی انس با قرآن کریم با حضور حافظان و قاریان بر‌تر کشوری در واحد تهران غرب برگزار شد.


در این محفل معنوی که به همت حوزه معاونت دانشجویی و فرهنگی واحد و با حضور پروین داداندیش سرپرست واحد، روسای دانشکده‌ها و جمعی از استادان و کارکنان و دانشجویان در سالن اجتماعات دانشکده برق و کامپیو‌تر و محیط زیست برگزار شد، حافظان و قاریان بر‌تر کشوری، علیرضا فیضی حافظ کل قرآن، حامد واحدی قاری بر‌تر کشور و عضو هیات علمی گروه معارف اسلامی واحد و علی محرابی دانشجوی کار‌شناسی کامپیو‌تر واحد و نفر اول بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری قرآن و عترت (مرحله استانی- رشته حفظ ده جز) به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداختند.


در این مراسم با تلاوت قرآن، گروه تواشیح دانش آموزی به سرپرستی علی محرابی اجرای برنامه داشتند.


قدردانی از خادمان و فعالان قرآنی شامل کارکنان دفتر فرهنگ اسلامی واحد و اهدای جوایز به منتخبان بیست و یکمین دوره مسابقات سراسری قران و عترت (اسفند ۹۴) و بازدید از نمازخانه تجهیز و نوسازی شده دانشکده برق و کامپیو‌تر و محیط زیست واحد و اقامه نماز جماعت با حضور سرپرست واحد تهران غرب از جمله برنامه‌های این محفل قرآنی بود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته