دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
13 تير 1395 - 15:25

دانشگاه آزاد اسلامی همدان میزبان مسابقات قرآن دانش آموزان سراسر کشور

سی و چهارمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان کشور در رشته‌های حفظ، قرائت، ترتیل، مداحی و اذان، از ۳ تا ۱۱ مرداد در دو بخش پسران و دختران در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار خواهد شد.
کد خبر : 98820

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، گردهمایی عوامل اجرایی سی و چهارمین دوره‌ مسابقات قرآن دانش‌آموزان سراسر کشور با حضور نمایندگان وزارت آموزش‌وپرورش و مسئولان استان در واحد همدان برگزار شد.


عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش‌ و پرورش استان همدان در این گردهمایی میزبانی مسابقات قرآن و عترت و نماز دانش آموزان کشور را توفیق الهی دانست و بر آمادگی کامل استان برای میزبانی این مسابقات تأکید کرد.


وی درباره همکاری دستگاه‌های مختلف با آموزش‌ و پرورش در برگزاری مسابقات، اظهار کرد: «تلاش کردیم از همه ظرفیت‌ها و امکانات استان برای برگزاری موفق این مسابقات استفاده شود.»



معاون قرآن و عترت اداره کل امور قرآن و عترت و نماز وزارت آموزش‌وپرورش ضمن تبیین برنامه‌ها و اقدامات لازم در راستای برگزاری موفق مسابقات، میزبانی همدان در این مسابقات را فرصت ارزشمندی برای استان دانست.


میکائیل باقری گفت: «خدمت به قرآن و دانش آموزان قرآنی را باید قدر دانست، از این‌رو باید همه تلاش خود را به‌منظور برگزاری مسابقات باکیفیت و منظم به‌کار ببندیم.»



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته