دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
با حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با فلسطین مظلوم همراه شدند؛ اعلام انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی+ تصاویر/ 6

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی در واحدهای دانشگاهی سراسر کشور، همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همراه با خیل عظیم مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و همراهی و همصدایی خود با ملت مظلوم فلسطین و انزجار از رژیم غاصب صهیونیستی و آمریکای جنایتکار را فریاد زدند.
کد خبر : 98336

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، همگام با ملت قهرمان ایران، کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بافق نیز در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.



در این مراسم که در بافق از ساعت ۱۲ از مقابل ساختمان بسیج آغاز شد، کارکنان و استادان این دانشگاه همگام با مردم روزه دار بافق با مشت‌های گره کرده و با شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل، جنایت‌های اسرائیل غاصب را محکوم کرده و حمایت خویش را از مردم مظلوم فلسطین اعلام گردند.


سپس با تجمع در مسجد جامع بافق و با شعارهای الله اکبر قطعنامه پایانی این راهپیمایی را تایید و بر اجرای آن تاکید و پس از آن نیز به صفوف نماز جمعه مردم شهرستان بافق پیوسته و نماز جمعه را اقامه کردند.


همگام با سایر اقشار مختلف مردم بروجرد، دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.


استادان، دانشجویان، مدیران و معاونان به همراه رئیس واحد در راهپیمایی حمایت از مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین شرکت کردند.


در این آیین شرکت کنندگان با سر دادن شعارهایی خشم و انزجار خود را از استکبار جهانی و رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی به معرض نمایش گذاشتند.


همچنین استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد با حمل پلاکاردهایی در محکومیت رژیم جعلی صهیونیستی بار دیگر پایبندی خود به ارزش‌ها و آرمانهای انقلاب اسلامی و دفاع از مردم مظلوم فلسطین را اعلام کردند.


حضور چشمگیردانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی‌ واحد بروجرد در کنار سایر اقشار مختلف شهر بروجرد تجدید میثاقی دوباره با اهداف و آرمانهای امام راحل و مردم ستم دیده فلسطین بود. دانشگاهیان واحد بروجرد پس از این راهپیمایی باشکوه به میعادگاه نماز جمعه در شهرستان رفته و در آخرین آئین عبادی، سیاسی نماز جمعه در ماه مبارک رمضان نیز شرکت کردند.


هیأت رئیسه، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد آباده در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.



مردم شریف شهرستان آباده با شرکت گسترده در راه پیمایی روز جهانی قدس حماسه ای دیگر آفریدند.


همگام با سیل خروشان مردم عزیز ایران اسلامی و مردم فهیم شهرستان آباده هیأت رئیسه، استادان و کارکنان واحد آباده در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند و با مردم مظلوم فلسطین همراه شدند.


شرکت کنندگان در مراسم راهپیمایی روز قدس با دادن شعارهایی خواستار آزادی قدس شریف و بازگردان آن به صاحبان اصلی آن شدند.


همزمان با سراسر کشور، کارکنان، اساتید و دانشجویان ،پیام نور، علمی کاربردی و ملی در شهرستان سلسله و دانشگاه آزاد اسلامی واحد سلسله، همگام با اقشار مختلف امت حزب‌الله و براساس نامگذاری جمعه آخر ماه مبارک رمضان از سوی بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی به روز جهانی قدس در راهپیمایی سراسری این روز شرکت کردند.



راهپیمایان امسال روز جهانی قدس پارچه نوشته هایی مزین به تصاویری از مبارزات ملت فلسطین و قبله اول مسلمانان جهان در دست داشتند و با فریادهای کوبنده مرگ بر اسرائیل، مرگ بر امریکا ، الله اکبر، نفرت و انزار خود را از رژیم اشغالگر قدس اعلام داشتند.


در این مراسم پس از طی مسیرهای راهپیمایی حجت‌الاسلام صالحی امام جمعه موقت شهرستان با محکوم کردن اعمال ددمنشانه رژیم صهیونیستی علیه مسلمانان فلسطین و تشکر از حضور گسترده مردم شهیدپرور، بر حمایت بیش از پیش از مردم فلسطین تاکید کرد.


در بخش پایانی این مراسم نیز قطعنامه سراسری روز جهانی قدس در محکومیت رژیم صهیونیستی و حمایت از ملتهای مظلوم منطقه قرائت و پرچم رژیم غاصب صهیونیستی به آتش کشیده شد. پس از اتمام راهپیمایی نیز نماز جمعه به امامت حجت‌الاسلام صالحی در مصلای نماز جمعه شهرستان سلسله برگزار شد.


کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند.



کارکنان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه همزمان با سایر مردم ایران در راهپیمایی روز قدس شرکت کردند. کارکنان و استادان دانشگاه در این راهپیمایی با انزجار و تنفر خود از جنایات و اشغال گری‌های رژیم صهیونستی، همدردی خود را با مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند.


راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر اهرم با حضور کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهرم برگزار شد .



مردم اهرم پس از برگزاری فریضه عبادی سیاسی نماز جمعه و با وجود گرمای طاقت فرسای 47 درجه و با دهان روزه، در راهپیمایی روز قدس حضور یافتند و در بیانیه‌ای حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کردند .


رئیس، اعضای هیأت رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی اراک در راهپیمایی بزرگ و با شکوه روز جهانی قدس که از میدان شهدا تا مصلای بیت المقدس این شهر برگزار شد، شرکت کرده و یک بار دیگر جنایات رژیم غاصب صهیونیستی در غزه و سایر نقاط فلسطین را محکوم کردند.


جهان اسلام بار دیگر در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان (روز قدس)که با ابتکار خلاقانه و هوشمندانه حضرت امام خمینی (ره) برای حل مسئله فلسطین و زنده نگه داشتن عشق به مسجدالاقصی است، در روز جمعه 11تیرماه 95 حضوری حماسی و مشارکتی فعال داشتند.



جامعه دانشگاهی ایران اسلامی، به‌ویژه مسئولان، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین و به خاطر همگام شدن با آنان همراه با سایر اقشار مردم استان مرکزی در راهپیمایی بزرگ و با شکوه روزجهانی قدس شرکت کردند و علاوه بر ابراز خشم و نفرت خود از سکوت مجامع بین المللی و حامیان رژیم صهیونیستی کشتار وحشیانه مردم بی دفاع فلسطین غزه را محکوم و با فریادهای مرگ بر اسرائیل غاصب و مرگ بر آمریکا از مبارزات حق طلبانه مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.


در پایان این راهپیمایی باشکوه، قطعنامه روز جهانی قدس سال 1395 در مصلی بیت المقدس اراک قرائت شد و مردم با سر دادن ندای «الله اکبر» و مرگ بر اسرائیل بند بند قطعنامه را تایید کردند.


در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان، دکتر طاهره میرساردو، سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار به همراه جمعی از معاونان، مدیران، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار در جمع باشکوه راهپیمایی‌کنندگان روز جهانی قدس در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در شهر گرمسار حضور یافته و همراه با سایر اقشار مختلف مردم شعار دفاعِ از فلسطین، باعث عزّت ماست، نابودی اسرائیل، خواسته ملّت ماست سردادند.



در این راهپیمایی باشکوه، روزه داران با سر دادن شعارهایی مبنی بر محکومیت اشغال فلسطین توسط رژیم اشغالگر قدس خواستار نابودی و محو این رژیم از صفحه روزگار شده و با شعار مرگ بر آمریکا حمایت استکبار جهانی از رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.


دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرمسار با انتشار بیانیه‌ای، با گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و بیعت مجدد با آرمانهای مقدس شهداء و با تاسی از رهنمودهای مقام معظم رهبری، با اعتقاد کامل به حقانیت ملت مظلوم فلسطین در راهپیمایی روز جهانی قدس همدوش و همنوا با اقشار مختلف مردم روزه دار ایران اسلامی در راهپیمایی روز قدس شرکت و نفرت خود را از آمریکا، اسرائیل و سر سپردگان آن‌ها اعلام کرد.


راهپیمایی باشکوه روز قدس در شهر گرمسار از مقابل گلزار شهدای گرمسار آغاز و تا میدان امام خمینی (ره) ادامه یافت، سپس شرکت کنندگان در راهپیمایی پس از به آتش کشیدن پرچم استکبار جهانی، اسرائیل و آمریکا، در مسجد جامع این شهر حضور یافته و بیانیه پایانی این راهپیمایی قرائت و نماز جمعه گرمسار به امامت حجت الاسلام سیدعلی مهدی‌نژاد امام جمعه گرمسار اقامه شد.



جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بستان آباد در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همگام با دیگر اقشار مختلف مردمی در سراسر کشور در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.


در این راهپیمایی مردم همیشه در صحنه بستان آباد بار دیگر با آرمان‌های بزرگ رهبر کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی (ره) و منویات مقام معظم رهبری تجدید میثاق کرده و با این حضور حماسی ثابت کردند که مردم آگاه ایران اسلامی همواره بر مظلومیت مردم فلسطین پافشاری می‌کنند و تا آزادسازی قدس عزیز از دستان پلید استکبار، فریادهای کوبنده خود را در دفاع از اولین قبله‌گاه مسلمین ادامه می‌دهند.


دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب با تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و پیروی از بیانات مقام معظم رهبری، در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، همگام و همدوش با دیگر اقشار ملت ایران اسلامی بویژه مردم همیشه در صحنه شهرستان گیلان غرب در راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب به همراه جمعی از استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه با پیوستن به صف راهپیمایان مردمی در حماسه روز جهانی قدس شرکت کرده و با محکوم کردن جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی، با حمایت همه‌جانبه از ملت مظلوم فلسطین خواستار آزادی تمامی سرزمین‌های اشغالی شده و از اقدامات ظالمانه رژیم صهیونیستی در حق فلسطینیان و حمایت استکبار جهانی از این جنایات، ابراز انزجار کردند.


دکتر فرهان گل کارمنش در حاشیه این مراسم بیان کرد: «امسال در راهپیمایی روز قدس شرکت کردیم تا نشان دهیم یکپارچگی در دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام خمینی (ره) همچنان ادامه دارد.»


وی خاطرنشان کرد: «راهپیمایی روز قدس در حقیقت نمایش وحدت امت اسلامی در حمایت ما از مظلومان عالم است، ملت ایران با برگزاری هرچه باشکوه‌تر این راهپیمایی با زبان روزه بار دیگر اثبات می‌کنند که پرچمدارحمایت از مظلوم و مقابله با ظالم خواهند بود.»


در این مراسم آدمک استکبار که از سوی دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گیلان غرب ساخته شده بود از سوی مردم همیشه در صحنه این شهرستان به آتش کشیده شد.


هیات رئیسه، کارکنان، استادان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان (برازجان) با حضور گسترده در راهپیمایی بزرگ روز قدس به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداختند.



رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دشتستان (برازجان) با توجه به حضور چشمگیر دانشگاهیان در این مراسم، روز قدس را تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل (ره) دانست و گفت: «روز قدس نماد مبارزه با استکبار جهانی، مقاومت و دفاع از مظلومیت یک ملت است که مردم غیور و انقلابی در سراسر ایران اسلامی با وحدت و یکدلی به ندای رهبرشان لبیک گفته وبا تمام وجود در این گرمای شدید برای نشان دادن انزجار خود از رژیم غاصب صهیونستی همچون سالهای گذشته در میدان استقامت حضور یافتند.»


دکتر داوود یحیایی اضافه کرد: «به کوری چشم دشمنان اسلام، این راه تا پیروزی مردم مظلوم فلسطین بر اشغالگران و آزادی قدس شریف ادامه خواهد داشت.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته