دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
11 تير 1395 - 14:55

نقشه شوم راننده پرشیا برای مسافر جوان/ متهم دو سابقه در این خصوص دارد

راننده خودروی پرشیای سفید با پوشیدن لباس فرم رانندگان فرودگاه، زن جوان را که به عنوان مسافر سوار شده بود مورد آزار و اذیت قرار داد. متهم قبل از این نیز به خاطر آزار و اذیت زنان و دختران جوان دو بار بازداشت شده بود.
کد خبر : 98159

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، رسیدگی به شکایت زن جوانی درخصوص آزار و اذیت سرنشین خودروی پرشیا از 25 خرداد امسال با شکایت زن جوان به پلیس آغاز شد. زن جوان در این خصوص به ماموران گفت: ساعت 4 بعد از ظهر از پاسگاه نعت آباد به مقصد باقرشهر‌، به عنوان مسافر سوار‌ خودرو پرشیا سفید رنگ شدم که راننده آن فردی حدودا 40 ساله و ملبس به لباس فرم روشن‌ بود که در بین راه از مسیر اصلی خارج شد.‌


وی ادامه داد: چندین بار قصد خارج شدن از ماشین را داشتم اما در‌های عقب ماشین قفل شده بود، پس از طی مسافتی راننده در بیابانی نگه داشت. او با تهدید مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و سپس در بیابان رهایم کرد و از محل متواری شد.


چند رقم، تنها سرنخ


در تحقیقات از شاکی، کارآگاهان اطلاع پیدا کردند که وی موفق شده قسمتی از شماره‌ پلاک خودرو پژو پرشیا سفید رنگ را به خاطر بسپارد. با بهره گیری از این اطلاعات‌، کارآگاهان موفق به شناسایی دقیق خودرو پرشیا سفید رنگ مورد نظر و هویت صاحب آن شدند.


در بررسی سوابق موجود از مجرمین سابقه‌دار در پلیس آگاهی‌، مشخص شد صاحب خودرو به نام حمیدرضا‌ یکی از مجرمین سابقه‌دار پلیس آگاهی است.‌ بررسی سوابق متهم حکایت از آن داشت که وی در سال‌های 93 و 94 نیز دو بار توسط اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ دستگیر و روانه زندان شده است‌.


بدین ترتیب مخفیگاه متهم در منطقه اسلامشهر- شهرک واوان شناسایی و متهم جوان در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر شد.متهم جوان با مواجه حضوری شاکی به جرم خود اعتراف کرد و در خصوص لباس فرمی که روز حادثه به تن داشت، گفت لباس فرم مربوط به رانندگان فرودگاه است.


متهم، راننده فرودگاه نبود


سرهنگ کارآگاه حسین زارع‌، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران بزرگ‌، با اعلام این خبر گفت: در تحقیقات به‌عمل آمده مشخص شد که متهم فاقد هرگونه سابقه کار رسمی و یا استخدام تحت عنوان راننده خطوط فرودگاهی است. ضمن آنکه خودروهای مورد استفاده در خطوط فرودگاهی تهران نیز از نوع خودرو پرشیا نبوده و علاوه بر آن‌، تمامی خودروهای ویژه فرودگاه نیز دارای آرم و نشان مشخص هستند. درحالی‌که در خوردو توقیف شده از متهم‌، هیچکدام از این موارد وجود نداشته و صرفا یک خودرو شخصی بوده است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته