دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 فروردين 1394 - 13:04

ویدال: بازی با ایران برای ما فوق‌العاده مهم است!/ کمی خسته هستم اما به میدان می‌روم

مهاجم تیم ملی فوتبال شیلی که یکی از ستاره‌های مطرح تیم یوونتوس به شمار می‌رود بازی تیم کشورش مقابل ایران را فوق العاده حساس توصیف کرد.
کد خبر : 9762

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا،تیم ملی شیلی در دیداری دوستانه قرار است این هفته پنجشنبه در دیداری دوستانه به مصاف تیم ملی فوتبال کشورمان برود.


شیلی در این بازی با تمام ستارگان خود مقابل شاگردان کی‌روش صف‌آرایی خواهد کرد که یکی از این ستاره‌ها آرتورو ویدال بازیکن سرشناس تیم یوونتوس ایتالیا خواهد بود.


ویدال که به دلیل حضور در سری آ دیرتر از سایر بازیکنان تیمش به همراه کلودیو براوو(دروازه‌بان بارسلونا) به جمع سایر هم تیمی‌هایش در اتریش ملحق شد درباره دیدار با ایران گفت: بازی با ایران برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید بگویم این دیدار برای شیلی فوق العاده مهم خواهد بود.


وی ادامه داد: شیلی خود را برای رقابت‌های جام ملت‌های آمریکا(کوپه‌آمریکا) آماده می‌کند و ما باید از تک تک بازی‌های دوستانه که کادر فنی و فدراسیون برایمان در نظر گرفته است نهایت استفاده را انجام دهیم.


وی افزود: ایران در جام جهانی برزیل حضور داشت و آنها بازی‌های خوبی را نیز در گروه خود انجام دادند بنابراین بازی با این تیم نمی‌تواند برای ما ساده باشد.


ویدال با اشاره به خستگی خود که ناشی از حضور در سری "آ" ایتالیا می‌شود گفت: مشکل خاصی ندارم اما به دلیل بازی‌های فشرده یوونتوس در سری"آ" برای دیدار با ایران کمی خسته هستم که البته این موضوع زیاد مهم نیست.


بازیکن یوونتوس درباره مصدومیت به وجود آمده در دیدار با جنووا عنوان کرد: در دیدار با این تیم دچار مصدومیت شدم اما مصدومیتم جدی نیست و می‌توانم مقابل ایران به میدان بروم.


مهاجم تیم ملی شیلی همچنین درباره دیدار دوستانه این تیم مقابل برزیل گفت: بازی با برزیل یک دیدار بزرگ برای شیلی به شمار می‌رود و ما باید از این فرصت به دست آمده برای بهبود وضعیت تیمی استفاده کنیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته