دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 تير 1395 - 17:30
رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده:

دریافت مبلغ مازاد بر قرارداد در مدارس غیردولتی ممنوع است

رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده گفت: دریافت هرگونه وجهی به غیر از مبلغ قرارداد الکترونیکی در حین ثبت نام ممنوع است.
کد خبر : 97592

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مرضیه گرد در خصوص شهریه مدارس غیردولتی در سال تصحیلی 96-95، اظهار کرد: به منظور تعیین نرخ شهریه مصوب مدارس غیر دولتی مؤسسان مدارس موظفند بر اساس الگو، اطلاعات لازم را در سامانه اداره کل مدارس و مراکز غیر دولتی پیشنهاد دهند تا پس از بررسی و تایید شورای تعیین شهریه ادارات آموزش و پرورش شهرستان، منطقه و ناحیه میزان شهریه مدارس را از طریق نرم افزار محاسبه و شهریه تصویبی را ابلاغ کنند.


وی افزود: در هنگام ثبت‌نام میزان ساعات فعالیت‌های آموزشی و فوق برنامه به رویت اولیای دانش آموز می‌رسد و موسس مدرسه غیردولتی موظف است مطابق برنامه آموزشی، شهریه مصوب را با انعقاد قرارداد که به صورت الکترونیکی و طی دو نسخه از طریق سامانه چاپ می‌شود از اولیا اخذ و به حساب مدرسه واریز کند.


رئیس سازمان مدارس غیردولتی، توسعه مشارکت‌های مردمی و خانواده با بیان اینکه دریافت هرگونه وجهی به غیر از مبلغ مندرج در قرارداد الکترونیکی در حین ثبت نام ممنوع است، تصریح کرد: دریافت وجوه خدمات ویژه پس از تصویب انجمن اولیا و تأیید منطقه و پس از شروع سال تحصیلی امکان پذیر است.


گرد خاطرنشان کرد: هم اکنون کمیته‌های نظارت مناطق و تیم‌های نظارتی، وظیفه بازدید از مدارس و بررسی عملکرد ثبت نام و دریافت شهریه را عهده دار هستند و در صورت تخلف مؤسسان، مراتب از سوی مناطق و ادارت کل آموزش و پرورش قابل پیگیری است و از سوی شورای نظارت استان‌ها و مرکزی برابر ماده 34 قانون تاسیس و اداره مدارس و مراکز آموزشی غیردولتی برخورد قانونی صورت می‌پذیرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب