دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 تير 1395 - 10:11
سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت و گو با آنا:

کشف جسد راننده حادثه شهران پس از 12 روز/ قربانی در همان دقایق اولیه جان باخته بود

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران، از پیدا شدن جسد دومین قربانی حادثه انفجار لوله گاز در منطقه کوهسار شهران خبر داد.
کد خبر : 97341

جلال ملکی در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، درخصوص کشف جسد دومین مفقودالاثر حادثه انفجار لوله گاز در کوهسار شهران گفت: روز گذشته مسئولان مترو تماس گرفته و اعلام کردند که بیل مکانیکی پیدا شده است، بر همین اساس امدادگران راهی محل شدند و پس از ایمن‌سازی محل و برداشتن خاک‌ها و آهن‌ها به بیل مکانیکی رسیدند. سقف بیل مکانیکی بریده شد و پس از ساعت‌ها تلاش حدود یکساعت قبل جسد دومین قربانی این حادثه کشف شد.


وی ادامه داد: آتش‌نشانان موفق شدند جنازه مرد 43 ساله ایرانی را از زیر خروارها خاک خارج کنند. این فرد راننده بیل مکانیکی است که بعد از معاینات اولیه مشخص شد، در دقایق نخستین حادثه انفجار لوله گاز در شهران جان خود را از دست داده است.


سخنگوی آتش‌نشانی تهران بیان کرد: جسد تحویل عوامل نیروی انتظامی شد و با یافتن جسد این مرد، محل به پرسنل مترو تحویل داده شد. با پیدا شدن این جسد، هر دو متوفی این حادثه که هر دو نیز در ابتدا مفقودالاثر شده بودند، پیدا شده و تحویل مقامات انتظامی شد.


بامداد جمعه 28خرداد، در پی حادثه انفجار لوله گاز در منطقه شهران دو نفر ناپدید شده بودند که با کشف جسد هردو، اکنون عملیات جست وجو به پایان رسیده است.


انتهای پیام/

برچسب ها: انفجار شهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته