دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 تير 1395 - 13:58
با حضور مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران

مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر معرفی شد

مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، صبح امروز با حضور جمعی از مسئولان و دانشجویان بسیجی در سالن کنفرانس واحد اسلامشهر برگزار شد.
کد خبر : 97042

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمودرضا اسفندیار رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر در این مراسم از تعامل و همکاری تنگاتنگ مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران با بسیجیان واحد اسلامشهر و نیز خدمات صادقانه و تلاش‌های بی شائبه مرتضی محمدی مسئول پیشین بسیج دانشجویی واحد اسلامشهر طی دو سال گذشته تجلیل کرد.



وی این تکریم و معارفه را جابه‌جایی مسئولیت‌ها و به تعبیر قرآن کریم جابه‌جا شدن امانت در دست افراد دانست و افزود: «این جابه‌جایی‌ها همچون مسابقه دو امدادی است که افراد در آن امانتی را با خود به جلو برده و به دست نفر بعدی می‌رسانند.»


اسفندیار دور شدن از راه اصلی، صداقت، اخلاص، عرفان و شناخت را موجب بروز و بیان شعارهای زیبا در پرده نیات پلید و نیز از اصلی ترین علل شکل گیری تفکرهای انحرافی و گروه‌های تکفیری حاضر همچون داعش و ... معرفی کرد و آن را تلنگری برای همگان دانست.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلامشهر، الگوگیری صحیح از اسطوره شیعیان حضرت علی (ع) را مهمترین راهگشای قرار گرفتن در مسیر درست بیان کرده و خاطرنشان کرد: «تمام مشکلات جهان اسلام نتیجه دوری از روش و بینش علی (ع) است.»



مجید درویشی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه‌های استان تهران نیز در این مراسم، بسیج دانشجویی را بازوی کمکی و اجرایی دانشگاه خوانده و بر تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و ترویج روحیه انقلابی گری، در کنارِ دفاع از ارزشها و مبانی اسلامی و بیداری در مقابله با جنگ نرم دشمنان قسم خورده انقلاب و اسلام تاکید کرد.


وی با توجه به منویات مقام معظم رهبری در راستای ویژگی‌های بارز بسیج دانشجویی، مومن بودن، تعبد و انقلابی بودن را سه ویژگی اساسی حضرت امام خمینی (ره) به عنوان بهترین الگوی انقلابی بسیجیان برشمرد و خواستار رجوع و بازنگری گفته‌ها و اندیشه‌های رهبر کبیر انقلاب شد.


درویشی با تاکید بر هوشیاری و اقدام به موقع در مقابل توطئه انقلابی ستیزی دشمنان انقلاب و امام راحل (ره)، تقویت روحیه انقلابی و الگوگیری از حضرت امام خمینی (ره)، درک ضرورت‌ها و ایمان به تمام توانمندی‌ها را خواستار شد و افزود: «وظیفه بسیج دانشجویی در این برهه از زمان حراست از گفتمان انقلاب اسلامی و تقویت آن و نیز روشنگری مقابل گفتمان‌های غیرانقلابی در حوزه‌های مختلف است که باید بدان بیش از پیش توجه کرد.»


وی با قدردانی از همکاری مطلوب و حمایت همه‌جانبه دکتر محمودرضا اسفندیار رئیس و دیگر مسئولان واحد اسلامشهر با بسیج دانشجویی، از آمادگی بسیج دانشجویی استان تهران در راه اندازی مرکز رشد بسیج دانشجویی و حمایت از طرح‌ها و فعالیت‌های علمی نخبگان در این واحد دانشگاهی خبر داد.


این مراسم با قرائت و اهدای حکم مسئولیت رضا شفیعی و قدردانی از مرتضی محمدی خاتمه یافت. در حاشیه این مراسم سایت رایانه ای معاونت علمی بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح و از آن بازدید شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته