دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 فروردين 1394 - 18:03

ارائه خدمات شبانه‌روزی صنعت برق در ایام نوروز

معاون وزیر نیرو در امور برق و انرژی از آمادگی صنعت برق برای ارائه خدمات این بخش ها به‌ صورت شبانه‌روزی در ایام نوروز خبر داد.
کد خبر : 9685

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری آنا و به نقل از روابط عمومی وزارت نیرو، "هوشنگ فلاحتیان" گفت:در ایام نوروز به‌صورت متعارف و همچون سال‌های گذشته در حالی که مردم در تعطیلات به‌سر می‌برند، همکاران ما به‌صورت شبانه‌روزی در شیفت‌های کاری در نیروگاه‌ها و پست‌های برق، واحدهای عملیات و اتفاقات شرکت‌های توزیع و در شرکت توانیر و حوزه ستادی انجام وظیفه می‌کنند تا بتوانند برق موردنیاز کشور را تامین کنند.


وی افزود: تمهیدات لازم درباره مدیریت بهینه شبکه برق در ایام نوروز صورت گرفته و امیدواریم تلاش همکاران ما که به‌ صورت شبانه‌روزی اوقات متعلق به خانواده خود را در این روزها صرف خدمت‌رسانی به مردم می‌کنند، مقبول واقع شود و مورد رضایت هموطنان قرار گیرد.


معاون وزیر نیرو، سال 93 را سالی پر از فعالیت و تلاش برای صنعت‌گران برق عنوان کرد و گفت: ساماندهی اقتصاد برق یکی از اولویت‌های کاری وزارت نیرو در سال 1393 بود و خوشبختانه موفقیت‌هایی هم در این حوزه حاصل شد و درمجموع وضعیت اقتصادی صنعت برق درمقایسه با سال 92 بهبود پیدا کرد، اگر چه هنوز تراز منابع و مصارف در بخش‌های مختلف جاری و سرمایه‌ای تراز مناسبی نیست.


وی اظهارکرد: با مساعدت دولت و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و وزیر نیرو، تلاش‌هایی که در حوزه اقتصاد برق صورت گرفت، بخشی از مشکلات صنعت برق را حل کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته