دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 تير 1395 - 14:53
با حکم معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری

دبیرکل جشنواره ملّی، فرهنگی و هنری ایران‌ساخت منصوب شد

در حکمی از سوی معاون علمی و فناوری رئیس جمهوری، دبیرکل جشنواره ملّی، فرهنگی و هنری «ایران‌ساخت» با شعار «فناوری ایرانی= کسب و کار ایرانی» منصوب شد.
کد خبر : 96761

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا به نقل از مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، در حکمی از سوی دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، پرویز کرمی به عنوان دبیر کل جشنواره ملّی فرهنگی هنری "ایران‌ساخت"، با شعار "فناوری ایرانی= کسب و کار ایرانی" و با هدف حمایت از تولیدات ساخت داخل، جریان‌سازی، تولید محتوا برای فضای مجازی مرتبط با کارآفرینی، نفی واردات بی‌رویه، فرهنگ‌سازی و گفتمان‌سازی اقتصاد دانش‌بنیان با کمک فعالان فرهنگ و هنر که از اهداف اصلی این معاونت و ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان است، منصوب شد.


در این حکم آمده است:


«هنر زبان ناگفتنی‌هاست. جوینده نایافته‌هاست. هنر روزنه‌ای به نادیده‌هاست، بر مدار همین زبان شگفت‌انگیز و رویایی است که می‌توان در عرصه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی، شگفتگی و بالندگی را به بار نشاند. پس، بسی روا است که تاثیرگذاری و اهمیت زبان هنر را در گفتمان‌سازی علم و فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان به جد بگیریم.


از همین رو، نظر به مراتب تعهد، توانمندی و تجارب ارزنده جنابعالی در حوزه علم، فناوری و فرهنگی و هنری، به موجب این حکم به عنوان دبیر کل جشنواره ملّی فرهنگی هنری "ایران ساخت" و با شعار "فناوری ایرانی = کسب و کار ایرانی منصوب می‌شوید.


انتظار این است که به واسطه برگزاری این رویداد مهم، مسیری موثر، کارآمد و جریان‌ساز با بهره‌گیری از زبان هنر و توان فعالان این حوزه گشوده شود تا حمایت از تولید ساخت داخل و کسب و کار ایرانی در کشور شتاب گیرد و تفکر بهره‌مندی از سرمایه‌های فکری و نیروی انسانی جوان متخصص، در راستای ایجاد زیست‌بوم کارآفرینی، بیش از پیش نمود یابد.


امیدوارم در پناه الطاف الهی، با فرهنگ‌سازی و ترویج علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان که از اهداف این جشنواره است و اتخاذ رویکرد ملی و فرادستگاهی و همراهی و همکاری سایر دستگاه‌ها به ویژه رسانه ملی، مطبوعات، اصحاب فرهنگ و هنر، مراکز علمی و فناوری و شرکت‌های دانش‌بنیان، در برگزاری هر چه بهتر این حرکت امید آفرین و جریان‌ساز، موفق و موید باشید.»


پرویز کرمی هم‌اکنون مشاور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور، رئیس مرکز روابط عمومی و ارتباطات و دبیر ستاد توسعه فرهنگ علم، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان معاونت علمی است.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته