دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس مرکز فعالیت‌های دینی شهرداری تهران:

شهردار تهران به آثاری چون «فصل وصل» نگاه حمایتی دارد

رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران با تمجید بخش‌های گوناگون نمایش «فصل وصل» که با ابزار هنر به خوبی مفاهیم متعددی را به مخاطبان منتقل می‌کند، از نگاه حمایتی شهردار تهران به آثار این چنینی خبر داد.
کد خبر : 96536

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی، مُهنا، حجت الاسلام جواد صادق‌زاده رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران با حضور در باغ موزه دفاع مقدس و تماشای نمایش «فصل وصل» در سخنانی تأکید کرد: این اثر، نمایشی با پیام های ارزشمند و عمیق است که در دل و جان انسانها نفوذ میکند و هنر را در قالب یک تکنولوژی و تکنیک پیشرفته به مخاطبان ارائه می دهد.


هنر بهترین راه تاثیرگذاری بر مخاطبان


وی با بیان اینکه به صحنه فتح خرمشهر علاقه زیادی داشته، ادامه داد: به اعتقاد من اکنون زمانی است که هنر بهترین راه برای تاثیرگذاری بر مخاطبان است. همانگونه که دنیا هم با ابراز هنر، تهاجم فرهنگی کرده است و ما هم باید گسترده تر عمل کنیم.


صادق زاده یادآور شد: معاونت اجتماعی فرهنگی شهرداری و خود آقای قالیباف در این زمینه نگاه حمایتی دارند و در این عرصه صاحب نظر هستند. ما باید از هنر برای رساندن پیامهای به حقمان استفاده کنیم.


القای مفهوم دفاع از حریم اهل بیت؛ هنرمندانه و تاثیرگذار


رئیس مرکز فعالیت های دینی شهرداری تهران تأکید کرد: در این نمایش مفهوم دفاع از حریم اهل بیت
(ع) به زیبایی در یک زمان کوتاه به مخاطب القا می شود؛ ما نمی توانیم ببینیم حرم حضرت زینب مورد تعرض داعشی های خبیث قرار میگیرد، کسانی که خون شیعه را حلال میدانند.


وی در پایان تصریح کرد: مردم ما عاشق اهل بیت هستند، عاشورایی که در ایران می بینید، در تمام دنیا نظیر ندارد. مردم با همه توان، از کوچک و بزرگ با همه سلیقه ها در عزاداری امام حسین (ع) شرکت میکنند. اکنون مسئولان نظامی نیز اعلام میکنند استقبال بسیار زیادی برای رفتن به سوریه و عراق در راستای دفاع از حریم اهل بیت وجود دارد. این باورهای مردم عزیزمان قابل تقدیر است و به این مسائل به خوبی در «فصل وصل» پرداخته شده است.


«فصل وصل» تولید مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی؛ مُهنا به تهیه کنندگی علیرضا کوهفر، کارگردانی سعید اسماعیلی و روایت رسالت بوذری هر شب تا پایان ماه مبارک رمضان ساعت 21 در باغ موزه دفاع مقدس روی صحنه می رود و تماشای آن برای عموم رایگان است.


سایت مرکز مهنا، کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام نمایش «فصل وصل» در دسترس علاقه‌مندان است.


انتهای پیام/

برچسب ها: فصل وصل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته