دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فخرالدین صدیق شریف:

پرداختن به موضوع مدافعان حرم در «فصل وصل» ارزشمند است

فخرالدین صدیق شریف «فصل وصل» را نمایشی تاثیرگذار با طراحی و میزانسن‌های خوب خواند و پرداختن به موضوع مدافعان حرم در این نمایش را ستودنی و ارزشمند ارزیابی کرد.
کد خبر : 96104

به گزارش گروه فرهنگی آنا و به نقل از روابط عمومی مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی، مُهنا، فخرالدین صدیق شریف بازیگر سینما و تلویزیون، با حضور در باغ موزه دفاع مقدس، پس از تماشای «فصل وصل»، این اثر را کاری تاثیرگذار و دارای روایت نمایشی درست و کامل توصیف و اظهار کرد: این نمایش رویدادهای بعثت پیامبر تا دوران معاصر را به خوبی با یکدیگر پیوند داده است و تطبیق اتفاقات گذشته با زمان حال، تاثیرگذاری بالایی دارد.


طراحی و میزانسن‌های خوب، نورپردازی ارزشمند و صحنه آرایی مناسب


وی افزود: «فصل وصل» از طراحی خوبی برخوردار است و میزانسن های خوب، نورپردازی ارزشمند و صحنه آرایی مناسبی دارد که به تاثیرگذاری بیشتر این اثر منجر شده است.


این بازیگر درباره صحنه ای که تاثیر بیشتری روی او داشته گفت: لحظه شاخص این نمایش، حمله به منزل علی ابن ابیطالب (ع) و به آتش کشیدن این خانه بود که بسیار خوش ساخت بود و من به خوبی در بین مخاطبان می دیدم که چه تاثیری از این بخش نمایش دریافت میکردند.


صدیق شریف همچنین یادآور شد: به نظر من مخاطب حرفه ای با لذت به تماشای این نمایش می نشیند اما شاید اگر 30، 40 دقیقه از نمایش کوتاه شود، مخاطب عام نیز تاثیر بیشتری می پذیرد و کار گیراتر می شود.



کار مدافعان حرم قداست دارد


وی با اشاره به صحنه حماسه آفرینی مدافعان حرم، تصریح کرد: ما نمی توانیم خودمان را از برخی مسائل جدا کنیم. اتفاقی در سوریه افتاد که به کشورهای مجاور نیز کشیده شد و من فکر میکنم عزیزانی که از خود گذشتگی نشان می‌دهند و زندگی شان را در طبق اخلاص گذاشته اند، نه تنها از حریم اهل بیت بلکه از مرزهای ما نیز دفاع می کنند.


بازیگر سریال «معمای شاه» در پایان گفت: شرف مدافعان حرم ستودنی است و نمی شود از آن گذشت. من فکر میکنم کار این افراد قداست دارد و کارشان همردیف شهدا و رزمندگان جنگ تحمیلی است. هیچوقت نباید با یک نگاه غیرمنطقی به چنین افرادی نگاه کرد بلکه آنها از همه چیزشان گذشتند و ما باید نگاهی عاطفی به آنها داشته باشیم. پرداختن به موضوع فداکاری آنها در «فصل وصل» نیز ستودنی است.


«فصل وصل» تولید مرکز هنرهای نمایشی انقلاب اسلامی؛ مُهنا به تهیه کنندگی علیرضا کوهفر، کارگردانی سعید اسماعیلی و روایت رسالت بوذری هر شب تا پایان ماه مبارک رمضان ساعت 21 در باغ موزه دفاع مقدس روی صحنه می رود و تماشای آن برای عموم رایگان است.


سایت مرکز مهنا، کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام نمایش «فصل وصل» در دسترس علاقه‌مندان است.



انتهای پیام/

برچسب ها: فصل وصل
ارسال نظر
هلدینگ شایسته