دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 تير 1395 - 16:26

رئیس شورای سیاستگذاری حزب ندا: کابینه‌ تدبیر و امید نیاز به تغییر دارد

رئیس شورای سیاستگذاری حزب ندای ایرانیان گفت: بررسی کارنامه وزیران در دستور کار حزب ندای ایرانیان قرار دارد و مجموعه ارزیابی های انجام شده نشان می دهد کابینه نیاز به ترمیم و تغییر دارد و این انتظار از ریاست محترم جمهوری می رود که نسبت به مطالبه حامیان خود توجه جدی نشان دهد.
کد خبر : 95856

سجاد سالک در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری آنا، با بیان اینکه حزب ندای ایرانیان خود را حامی دولت می‌داند و عملکرد دولت را در مجموع مثبت برآورد می‌کند، گفت: ما درخواست برای تغییر و ترمیم کابینه را در راستای تقویت دولت و رفع نواقص می‌دانیم و به صورت ویژه پیگیر این موضوع هستیم که در سال پایانی، وزیرانی که نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند جای خود را به چهره‌های باانگیزه و تازه نفس دهند.


وی تاکید کرد: متاسفانه عملکرد ضعیف برخی وزیران، وجهه کل کابینه را مخدوش کرده به گونه‌ای که عملکرد مثبت دیگر وزیران را هم تحت‌الشعاع قرار داده و باعث شده است مخالفان دولت بهانه های متعدد برای تخریب دولت پیدا کنند.


معاون سیاسی دبیرکل حزب ندای ایرانیان افزود: ما تغییر و ترمیم کابینه را دقیقا اقدامی در راستای تدبیر دولت و افزایش امید مردم ارزیابی می‌کنیم و اطمینان داریم رئیس‌جمهوری محترم جسارت و درایت لازم برای توجه به خواست و مطالبه افکار عمومی را دارد و خوشبین هستیم که تابستان 95 به آغاز فصلی نو در حیات سیاسی دولت یازدهم تبدیل شود.


سالک با بیان اینکه حزب ندای ایرانیان از کلیات عبور کرده و به صورت مصداقی به بحث بررسی ضعف های وزیران و ترمیم کابینه ورود کرده است، گفت: ما بی‌هیچ تعارفی، وزیرانی را که ناکارآمد ارزیابی می‌کنیم همراه با ضعف‌هایشان به مردم و ریاست محترم جمهوری معرفی می کنیم. به عنوان مثال اکنون عملکرد وزیر آموزش و پرورش و وزیر ورزش و جوانان در شورای سیاستگذاری حزب ضعیف ارزیابی شده است و دو کارگروه ویژه در حال گردآوری و جمع بندی مستندات بوده و به زودی گزارش کامل خود را ارائه خواهیم کرد.


وی در پایان تاکید کرد: بدون شک کنار گذاشتن وزیران ناکارآمد بهانه را از منتقدان بی‌انصاف دولت خواهد گرفت و امیدواریم در هفته‌های آینده شاهد جاری شدن خون تازه‌ای در رگ‌های دولت و افزایش امید مردم به تدبیر دولت باشیم.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته