دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
31 خرداد 1395 - 16:34

امکان انتقال شماره تلفن ثابت بر روی تلفن همراه

مشترکان قسمت‌های جنوبی و اصلی منطقه شهران که تلفن ثابت آنان در اثر حادثه انفجار لوله گاز قطع و یا دچار اختلال شده است، با مراجعه به مرکز مخابراتی، نسبت به انتقال شماره تلفن ثابت بر روی تلفن همراه خود اقدام کنند.
کد خبر : 95535

به گزارش گروه اقتصادی آنا به نقل از مخابرات استان تهران، مشترکان قسمت‌های جنوبی و اصلی منطقه شهران که تلفن ثابت آنان در اثر حادثه انفجار لوله گاز قطع و یا دچار اختلال شده است در صورت نیاز ضروری می توانند با توجه به تعرفه های این خدمات با مراجعه به مرکز مخابراتی و استفاده از خدمات انتقال مکالمه نسبت به انتقال شماره تلفن های ثابت برروی تلفن همراه خود اقدام کنند.


بیدخام مدیر کل روابط عمومی مخابرات استان تهران گفت: ارتباط تلفنی بخشهای شمالی و شرقی منطقه شهران که بر اثر انفجار لوله گاز قطع و یا دچار اختلال شده بودند، با تلاش شبانه روزی کارکنان شرکت مخابرات استان تهران برقرار شد.


وی با اشاره به از بین رفتن زیر ساختهای شبکه مخابراتی در قسمتهای جنوبی و اصلی منطقه شهران اظهار کرد: مشترکان این بخش با توجه به ضرورت می توانند تا رفع کامل اختلال های تلفنی با مراجعه به مراکز مخابراتی و استفاده از سرویس انتقال مکالمه نسبت به انتقال شماره تلفن‌های ثابت برروی شماره‌های همراه اقدام کنند.


مدیر کل دفتر روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران با بیان این مطلب که حجم عملیات و خسارت وارده بر تاسیسات و کابل های مخابراتی بسیار گسترده است، بیان کرد: امیدواریم مشترکان قسمت‌های جنوبی و اصلی منطقه شهران تا رفع کامل اختلالات به وجود آمده با سعه صدر همکاری لازم را با شرکت مخابرات استان تهران داشته باشند.


انتهای پیام/

برچسب ها: تلفن همراه شهران
ارسال نظر
هلدینگ شایسته