دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
14 آذر 1403 - 10:25

توجه رسانه‌ها به تولیدات و آثار جشنواره امامت و مهدویت

توجه رسانه‌ها به تولیدات و آثار جشنواره امامت و مهدویت
مدیدعامل مؤسسه امامت و مهدویت بر اهمیت اطلاع‌رسانی برنامه‌های جشنواره امامت و مهدویت تأکید و ابراز امیدواری کرد که تولیدات این جشنواره مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد و شاهد دیده شدن آثار جشنواره باشیم.
کد خبر : 944514

به گزارش خبرنگار آنا، سیدجواد جعفری مدیدعامل مؤسسه امامت و مهدویت در نشست شورای اطلاع‌رسانی چهارمین جشنواره امامت و مهدویت بر اهمیت نقش اساسی و تاثیرگذار رسانه‌ها تأکید کرد و با توجه به برگزاری چهار دوره جشنواره گفت: جشنواره امامت و مهدویت با ۱۰ واحد دانشگاهی آغاز و سال دوم این جشنواره به میزبانی همه واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی در مراکز استان‌ها برگزار شد و دوره سوم واحد‌های دانشگاهی استان تهران به این جشنواره پیوستند و دوره چهارم جشنواره‌ای به گستره تمام ایران و با چند برنامه بین‌المللی برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در دوره سوم جشنواره امامت و مهدویت ۵۳ هزار نفر در آن حضور یافتند، ادامه داد: امیدواریم در این دوره حضور ۱۵۰ هزار نفری شرکت کنندگان را شاهد باشیم.

مدیدعامل مؤسسه امامت و مهدویت دانشگاه آزاد اسلامی بر اهمیت حضور رسانه‌ها و اطلاع رسانی برنامه‌های جشنواره امامت و مهدویت تأکید و ابراز امیدواری کرد که تولیدات این جشنواره مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد و از طریق رسانه‌ها شاهد دیده شدن آثار جشنواره باشیم.

به گزارش آنا، چهارمین جشنواره علمی، فرهنگی و هنری امامت و مهدویت به میزبانی ۶۲ واحد استانی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور از ۱۳ رجب تا نیمه شعبان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت جشنواره به نشانی emamat.iau.ir/fa مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب