دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
27 خرداد 1395 - 15:25

فرهنگ، دغدغه مشترک در دیدار دانشگاهیان با فرمانده سپاه جلفا

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان جلفا در دیدار با فرمانده جدید سپاه این شهرستان، از همکاری متقابل این دو نهاد در برگزاری برنامه‌های متنوع علمی و فرهنگی خبر دادند.
کد خبر : 94405

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، جمعی از دانشگاهیان شهرستان جلفا که متشکل از روسا و مسئولان فرهنگی و تعدادی از دانشجویان دانشگاه‌های آزاد اسلامی واحد جلفا و هادیشهر و پیام نور هادیشهر و همچنین مسئول بسیج دانشجویی شهرستان در دیداری که به مناسبت انتصاب فرمانده جدید سپاه ناحیه جلفا برگزار شد از تعامل خوب و مثبت این دانشگاه‌ها با بسیج بویژه بسیج دانشجویی خبر داده و از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی با همکاری این نهاد انقلابی نیز استقبال کردند.


علی زینالی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان جلفا نیز در این دیدار با تشریح عملکرد بسیج دانشجویی از همکاری‌های تنگاتنگ دانشگاه‌های آزاد اسلامی و پیام نور تشکر کرده و از عدم همکاری پردیس های بین الملل در برگزاری برنامه های فرهنگی انتقاد کرد.


سپس روسای دانشگاه‌های حاضر در جلسه با معرفی خود انتصاب فرمانده جدید سپاه جلفا را تبریک گفته مسائل فرهنگی و برگزاری برنامه های اثرگذار و بنیادی در این عرصه از مهمترین خواسته‌ها و دغدغه های خود اعلام کردند.


فرمانده جدید سپاه ناحیه جلفا نیز با تشکر از حاضران باتوجه به بیانات رهبر انقلاب در جمع خبرگان رهبری مهمترین دغدغه ایشان را مسائل فرهنگی اعلام کرده و گفت:‌ «باید موضوع تهاجم فرهنگی و آثار مخرب آن در بین اقشار مختلف جامعه جدی گرفته شود و با همکاری تمامی نهادهای فرهنگی و آموزشی با این معضل مقابله شود.»


سرهنگ پاسدار خلیل شریفی بر تعامل و همکاری روزافزون با دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی مستقر در شهرستان جلفا تاکید کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته