دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آبان 1403 - 13:14

رسولی: ورزشکار تلفن همراه نباید داشته باشد/ تفتیان: بودجه ما بر حسب کسب مدال است+فیلم

رسولی: ورزشکار تلفن همراه نباید داشته باشد  تفتیان: بودجه ما بر حسب کسب مدال است+فیلم
ملی پوش دوومیدانی در اردوی تیم ملی در ورزشگاه آفتاب انقلاب نظارت خود را مطرح کردند.
کد خبر : 938001

به گزارش خبرگزاری آنا، اردوی تیم‌های ملی دوومیدانی ایران در مجموعه آفتاب انقلاب در حال برگزاری است و ملی‌پوشان نظارت خود را در حاشیه اردو 

مهسا میرزاطبیبی قهرمان پرش با نیزه کشورمان گفت: اردوی ما ۲۱ روز ادامه دارد و در ورزشگاه انقلاب دور هم جمع شدیم. امیدوارم بعد از این اردو‌ها نتایج بهتری بگیریم. احسان حدادی خودش نفر اول ورزش دوومیدانی است و قطعا در تصمیم‌گیری‌ها می‌توانند تاثیر گذار باشند

وی افزود: دو بار رکورد ملی را جا به جا کردم. آینده را روشن می‌بینم و امیدوارم به المپیک برسم. در مسابقات آسیایی می‌خواهم آماده شرکت کنم، اما می‌ترسم قولی بدهم.  

نازنین فاطمه عیدیان گفت: همیشه در فاصله کم به مسابقات اردو داشتیم، اما الان با فاصله خوب اردو داریم. با بازسازی که در ورزشگاه آفتاب انقلاب شده همه چیز نو شده است.  

قهرمان دوی ۴۰۰ متر آسیا گفت: از وقتی آقای حدادی آمده شرایط خیلی بهتر شده است. حدادی در جلسه‌ای که داشتیم به ما خیلی انگیزه داد.

حسین رسولی دارنده مدال طلای بازی‌های آسیایی هانگژو گفت: شرایط خوبی دارم، اما یکسری کمبود‌ها داریم. من فعلا مربی ندارم و خود آقای حدادی می‌داند من چه نیاز‌هایی دارم. بعد از طلای هانگژو به جای اینکه المپیک بروم با عوض شدن سرپرست در فدراسیون بی مهری زیاد دیدم. من امید دارم شرایط برایم بهتر از این شود و آقای حدادی فکری به حال من کند.  

ملی پوش دوومیدانی افزود: یکسری مشکلات از قبل در فدراسیون مانده است. برطرف شدن مشکلات سخت است و به این راحتی نیست.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا ادامه داد: اردوی متمرکز که باعث می‌شود ورزشکار تلفن همراه نباید داشته باشد خیلی خوب است. همه این شرایط فراهم شده تا آن اتفاق خوب برای دوومیدانی بیفتد.  

پریسا بهزادی نایب رئیس بانوان فدراسیون دوومیدانی گفت: بهترین‌های دوومیدانی بانوان ایران در ورزشگاه انقلاب گرد هم آمدند، خوشبختانه افراد عادی نیستند و در سکوت ملی‌پوشان خود را آماده می‌کنند. خود بچه‌ها راضی هستند که گوشی‌های همراه خود را تحویل دادند و خیلی با انگیزه شده‌اند. هدف بچه‌های ما کسب مدال در مسابقات پیش رو است و تصمیم آقای حدادی این است که مربیان خارجی برای بانوان دوومیدانی بیاورند.

حسن تفتیان دونده ناموفق دوومیدانی ایران در مسابقات اخیر گفت: حس می‌کنم کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش نگاه ویژه‌تری به دوومیدانی داشته باشند. بودجه ما بر حسب کسب مدال است و اگر بخواهیم همین ساختار را حفظ کنیم کار سنتی کردیم.  

ملی‌پوش دوومیدانی خاطرنشان کرد: در المپیک دوومیدانی می‌تواند بیش از ۱۰۰ ورزشکار داشته باشیم ولی باید تغییر ساختار داشته باشیم. از نظر زیر ساخت در ایران در دوومیدانی خیلی عقب هستیم. امیدوارم فدراسیون نگاه ویژه‌تری در اردو‌های بعدی داشته باشد. فدراسیون در مورد مربی من طبق هدف گذاری در برنامه‌ها تصمیم گیری می‌کند.  

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب