دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تلاش برای عدالت، آزادی و پیشرفت کشور روحیه بسیجی می‌خواهد

تلاش برای عدالت، آزادی و پیشرفت کشور روحیه بسیجی می‌خواهد
معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج نیروی مردمی است و در تمامی صحنه‌ها حضور دارد و برای آینده کشور نگران است و برای عدالت، آزادی و پیشرفت کشور تلاش می‌کند.
کد خبر : 937964

به گزارش خبرنگار آنا، آیین تکریم و معارفه مسئولان قدیم و جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با حضور نادر پورارشد معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری برگزار و سید محمدقائم موسوی هرچگانی دانشجوی رشته حقوق به‌عنوان مسئول جدید بسیج دانشجویی پایگاه شهید باکری برادران دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد معرفی و از تلاش‌های سیدرضا هاشمی قدردانی شد.

معاون هماهنگی و برنامه‌ریزی دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم بسیج را یک مجموعه ارزشی برشمرد و گفت: بسیج نیروی مردمی است و در تمامی صحنه‌ها حضور دارد و برای آینده کشور نگران است و برای عدالت، آزادی و پیشرفت کشور تلاش می‌کند؛ بنابراین هر جوانی که این دغدغه‌ها را دارد بسیجی است.

تلاش برای برقراری عدالت، آزادی و پیشرفت کشور روحیه بسیجی می‌خواهد

پورارشد افزود: دین مبین اسلام، انسان‌سازترین دین و مذهب است و نگهبانی و پاسداشت از آموزه‌ها و ارزش‌های دینی این دین آسمانی سعادت می‌خواهد.

وی متذکر شد: روحیه مقاومت و ایثار جوانان در شرایط کنونی به برکت رهبری امام خامنه‌ای و ولایت‌مداری مردم ایران از جایگاه و اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، همچنان‌که در سالیان گذشته این نهاد مردمی و انقلابی توانسته در مقاطع بسیار حساس ازجمله در هشت سال دفاع مقدس دشمنان برون مرزی و منافقین داخلی و مزدوران را وادار به عقب‌نشینی و تحمل شکست کند.

مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان چهارمحال و بختیاری هم بیان کرد: باید در دانشگاه فضا برای فعالیت‌های علمی، فرهنگی، اجتماعی و سیاسی ایجاد شود و بسیج دانشجویی برای رسیدن به این مهم با تشکل‌ها، کانون‌ها و انجمن‌های علمی تعامل جدی داشته باشد.

مرتضی کریمی افزود: دشمنان درصددند با ناآرامی در فضای دانشگاه‌ها به اهداف شوم خود دست پیدا کنند که دانشجویان بسیجی باید با همدلی، وحدت و تولید علم و تحصیل دسیسه‌های دشمنان را خنثی کنند.

به گزارش آنا، فروزان حیدری نیز به‌عنوان مسئول جدید پایگاه بسیج خواهران معرفی و منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب