دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
08 مهر 1403 - 15:47
در گزارش آنا بخوانید؛

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله
دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی با صدور بیانیه و تجمع اعتراضی در واحدهای دانشگاهی به ترور و شهادت سیدحسن نصرالله و یارانش واکنش نشان دادند.
کد خبر : 933671

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی اعم از رؤسا، دانشجویان، کارمندان، انجمن‌ها و تشکل‌ها، دفاتر نهاد نمایندگی رهبری و ... با صدور بیانیه و تجمع اعتراضی در واحد‌های دانشگاهی به ترور و شهادت سیدحسن نصرالله و یارانش واکنش نشان دادند و این مصیبت را به امام زمان‌(عج)، مقام معظم رهبری و مردم ایران و لبنان و مسلمانان جهان تسلیت گفتند.

جامعه دانشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی همدان در بیانیه‌ای اعلام کرد: دشمنان اسلام باید بدانند که خون شهدای محور مقاومت، به‌ویژه شهید سید حسن نصرالله، جان تازه‌ای به گروه‌های مقاومت خواهد بخشید و حزب‌الله تا همیشه تاریخ زنده خواهد ماند و به لطف خداوند، درخت تنومند جبهه مقاومت اسلامی هرروز مستحکم‌تر از قبل خواهد شد و آرمان آزادی در اندیشه آزادگان جهان همواره پایدار می‌ماند.

در این بیانیه عنوان شده است: همسو و همصدا با سایر امت همیشه در صحنه و گوش به فرمان رهبر انقلاب اسلامی ضمن محکوم کردن این حرکت ضدانسانی که مصداق بارز تروریسم است، خونخواه این شهید آزادیخواه در راه آرمان آزادی ملت‌های آزاده جهان، بالاخص فلسطین و لبنان و سایر شهدای جبهه حق بوده و مجازات عوامل آن را از مراجع داخلی و سازمان‌های بین‌المللی و تمامی مدعیان حقوق بشر در سراسر جهان مطالبه می‌کنیم.

سلامی به محضر اباعبدالله الحسین(ع)

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان همدان در بیانیه‌ای با تبریک و تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله عنوان کرده است: شهادت جانسوز عالم مجاهد و مبارز نستوه سیدالشهدای مقاومت سیدحسن نصرالله را محضر ذخیره الهی حضرت صاحب‌الزمان عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف، نایب برحقش، ملت‌های آزاده جهان، مردم بزرگ ایران، لبنان و جبهه مقاومت به‌خصوص دانشگاهیان تبریک می‌گوییم و آمادگی خود را برای لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) اعلام می‌کنیم و برخود فرض می‌دانیم هر کمکی که از دست و قلم زبان و جان بر آید در تقدیم به جبهه مقاومت دریغ نورزیم.

در این پیام مطرح شده است: وعده‌های الهی در نابودی جبهه باطل صهیونیستی به‌زودی به دست توانای رزمندگان اسلام محقق و موجبات خشنودی همه مسلمانان می‌شود.

رژیم صهیونیستی خط قرمزی برای جنایاتش قائل نیست!

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان در اعتراض به جنایت رژیم کودک‌کُش صهیونیستی همزمان با نماز ظهر و عصر درجوار مقبره شهید گمنام تجمع و با میثاق‌های رهبری و شهدا تجدیدبیعت کردند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان در این مراسم اظهار کرد: امروز در جوار مقبره شهید گرد هم آمده‌ایم تا حمله وحشیانه و غیرانسانی رژیم غاصب صهیونیستی را محکوم کنیم، این حمله نه‌تنها نقض آشکار حقوق بشر است، بلکه نشان‌ می‌دهد این رژیم غاصب هیچ خط قرمزی برای جنایات خود قائل نیست.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

سراج‌الدین محبی بیان کرد: شهادت سید حسن نصرالله و سردار نیلفروشان دو قهرمان بزرگ مقاومت، ضایعه‌ای بزرگ برای همه ماست، سید حسن نصرالله، این رهبر بزرگ و شجاع با سخنان و اقدامات خود، همواره نماد مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم بوده و با ایمان و اراده‌ای قوی محور مقاومت را هدایت کرده و الهام‌بخش میلیون‌ها نفر در سراسر جهان بوده است.

وی در ادامه یادآور شد: سیدحسن نصرالله به‌عنوان یک شخصیت برجسته و بی‌نظیر در تاریخ
معاصر، همواره در عرصه‌های مختلف اجتماعی، سیاسی و نظامی، نمونه‌ای از شجاعت، صداقت و فداکاری را به نمایش گذاشت.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان افزود: محور مقاومت با رهبری افرادی چون سید حسن نصرالله نشان داده که در برابر ظلم و ستم هیچ‌گاه تسلیم نخواهد شد و این محور نماد ایستادگی و مقاومت در برابر تجاوز و بی‌عدالتی است و شهادت این عزیزان، ما را در مسیر مقاومت مصمم‌تر می‌کند. ما به خانواده‌های این شهدا و به همه ملت‌های مظلوم جهان تسلیت می‌گوییم و اعلام می‌کنیم که راه این عزیزان را با قدرت و ایمان ادامه خواهیم داد.

سراج با محکومیت تهاجم غیرانسانی و نقض آشکار مقررات بین‌المللی از سوی رژیم صهیونیستی گفت که باید بدانند که روز به روز شاهد تقویت جبهه مقاومت و انزجار و نفرت ملت‌های آزاده علیه ماهیت نامشروع خود بوده و این جنایت ناجوانمردانه نیز بی‌پاسخ نخواهد ماند.

جهاد دلاورانه شهید نصرالله سلاح‌های مدرن دشمنان را ناکارآمد کرد

جمعی از بسیجیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود بر سر مزار شهدای گمنام این دانشگاه با قرائت بیانیه‌ای جنایت اخیر رژیم ددمنش صهیونیستی را که موجب شهادت سید حسن نصرالله رهبر مقاومت شد، محکوم کردند.

در بیانیه پایانی که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود تنظیم شده، آمده است: سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله آنچه که با جهاد و مقاومت بی نظیر خود به امت اسلامی هدیه کرده است از حد توصیف بالاتر است.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

در این بیانیه مطرح شده است: جهاد دلاورانه و مظلومانه وی که نصرت الهی را به همراه داشت بار دیگر ثابت کرد که سلاح‌های مدرن و مرگبار در برابر ایمان و صبر و اخلاص ناکارآمد است و ملتی که ایمان و جهاد دارد مغلوب سیطره قدرت‌های ستمگر نمی‌شود.

در بخش دیگری از این بیانیه که در مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود قرائت شد تأکید شده است: دشمن به غلط پنداشته است که با حمله به لبنان و شهادت سید حسن نصرالله طرح وهم آلود خاورمیانه‌ی دلخواه خود را می‌سازد. چرا که تاکنون مردم لبنان به رهبری شهید سید حسن نصرالله با ایستادگی و مقاومت آمال و خیال دشمنان را در هم پیچیده است و اکنون با خون شهید عزیزشان راه خود را محکم‌تر از پیش ادامه می‌دهند.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

در پایان قرائت بیانیه که با شعار «الله اکبر» مورد تأکید بسیجیان قرار گرفت، بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود ضمن عرض تسلیت به ملت جهاد و مقاومت، مجاهدان را به مبارزه علیه استکبار و صهیونیست دعوت کرده و آورده است: اگرچه فقدان مجاهد شهید، سیدحسن نصرالله ما را نیز آزرده خاطر کرده، اما هرگز موجب نخواهد شد که حلاوت وصال و رجعت مردم مظلوم فلسطین به سرزمین‌های خود و حق انتقام‌جویی از ظالمین را فراموش کنیم و سرگذشت طوفان‌الاقصی و وعده‌ صادق را برای رژیم غاصب یادآور می‌شویم و به آنان می‌گوییم که ویرانه‌های حمله‌ شب گذشته به لبنان را در تل‌آویو و حیفا جست‌وجو کنند که این وعده‌ حق خداوند است: «ان الباطل کان زهوقا».

عزم جزم محور مقاومت برای نابودی رژیم جعلی صهیونیستی

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس در محکومیت جنایات رژیم کودک‌کُش و جعلی صهیونیستی و ترور ناجوانمردانه «سید حسن نصرالله» دبیرکل حزب الله لبنان تجمع کردند.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان هرمزگان در حاشیه این تجمع که با حضور جمعی از مسئولان، استادان، کارکنان و دانشجویان که در جوار گلزار شهدای
گمنام این واحد دانشگاهی برگزار شد با تبریک و تسلیت شهادت سید محور مقاومت سیدحسن نصرالله گفت: درست است شهادت سید بزرگ مقاومت جهان اسلام را اندوهگین ساخت و ما شخصیت
برجسته و تأثیرگذاری از دست دادیم، اما این اتفاق عزم محور مقاومت برای نابودی رژیم جعلی صهیونیستی را بیشتر می‌کند.

حجت‌الاسلام اسماعیل پاک‌نژاد با اشاره به اقدامات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در منطقه اظهار کرد: رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی آن سگ هار و دیگر همدستان او که در اتفاقات اخیر غزه و لبنان دخالت دارند بدانند بدون تردید این شیطنت‌ها از سوی جبهه مقاومت بی‌پاسخ نمی‌ماند و با یاری خداوند نیست و نابود می‌شوند.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

وی، حمایت از مردم مظلوم و ستم‌دیده لبنان و فلسطین را یک تکلیف دینی دانست و ادامه داد: امروز همه ما دانشگاهیان جمع شده‌ایم تا ضمن محکوم کردن این جنایات علیه مردم مظلوم و بی‌دفاع حمایت قاطع خود را از این عزیزان اعلام و بگوییم تا پای جان بر حفظ ارزش‌های انقلاب و حفظ وحدت جهان اسلام ایستاده‌ایم.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان هرمزگان با بیان اینکه راه شهیدان راه پیروزی حق علیه باطل است، ادامه داد: مسلمانان جهان اسلام به‌خصوص مردم عزیز لبنان بدانند خون پاک سید محور مقاومت زمینه‌ساز شکست رژیم صهیونیستی و آزادی قدس شریف خواهد بود.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

به گزارش آنا، دانشجویان، استادان و مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرعباس با در دست داشتن پرچم فلسطین و سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نفرت خود را نسبت به این غده سرطانی اعلام کردند.

تجمع دانشگاهیان شهرستان تربت‌حیدریه در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی

دانشگاهیان شهرستان تربت‌حیدریه در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونیستی در لبنان همزمان با نماز ظهر و عصر در گلزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی تربت‌حیدریه با حضور امام جمعه این شهرستان، رؤسای دانشگا‌ه‌های تربت‌حیدریه، استادان، کارمندان و دانشجویان تجمع کردند.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

خون پاک شجره طیبه، مقاومت را بیـش از پیـش مستحکم‌تر می‌کند

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در محکومیت جنایات رژیم جعلی، غاصب و خونخوار صهیونیستی در حمله به مردم لبنان، بمباران وحشیانه بیروت و محکومیت شهادت سیدحسن نصرالله و سردار نیلفروشان فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تجمع کردند.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر در این تجمع اظهار کرد: شهید والامقام سیدحسن نصرالله نه‌تنها در دل‌های ملت لبنان، بلکه در قلب تمامی ملت‌های آزاده و عدالت‌خواه جهان جایگاه والایی دارد، مجاهدی که در برابر ظلم جهانی قد برافراشت و با ایمانی تزلزل‌ناپذیر و اراده‌ای شکست‌ناپذیر، سنگر مقاومت را مستحکم‌تر ساخت و اکنون در مقام شهادت به بلندای تاریخ ایستاده است.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

علی رضاپور افزود: بی‌تردید خون‌های پاک شهدای والامقام، شجره طیبه مقاومت را بیش از پیش مستحکم‌تر می‌کند و همان‌گونـه که رهبـر معظم انقـلاب اسلامی فرمودند: ضربات جبهـه‌ مقاومـت بر پیکر فرسوده و رو به زوال رژیم صهیونی، بحول و قـوه‌ الهـی کوبنده‌تر خواهـد شد و ذات پلید رژیم صهیونـی در این حادثه، به پیروزی دسـت نیافته است.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

وی متذکر شد: ما دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر ضمن محکوم کردن این رفتار وحشیانه که قطعاً به خاطر شکست‌های سهمگین میدانی و احساس افول و فروپاشی غاصبان قدس و اربابان آنان صورت می‌گیرد، با لبیک به پیام حضرت آقا حمایت و همدردی خویش را از مردم مقاوم و سرافراز لبنان اعلام کرده و به عنوان سربازان جان بر کف تحت فرمان ولی امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)، آمادگی خود را برای جنگ تمام‌عیار در تمام عرصه‌های علمی، فرهنگی و نظامی در تقابل با رژیم غاصب صهیونیستی اعلام می‌کنیم.

ترور شهید نصرالله نشانه ترس رژیم صهیونیستی است

دانشجویان، استادان و کارمندان انقلابی و ولایتمدار دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان همراه با مسئولان ادارات و نهاد‌های این شهرستان و سایر دانشگاهیان و مسئولان مراکز آموزش عالی شهرستان قوچان در اقدامی خودجوش با تجمع در مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان شهادت سیدحسن نصرالله و هیئت همراه ایشان را محکوم کردند.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

شرکت‌کنندگان در این تجمع با سردادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا و «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از این جنایتکاران و جنایت بزرگ ابراز داشتند.

دانشگاهیان، کشتار بی‌رحمانه مردم لبنان و مسلمانان و ترور سیدحسن نصرالله را نشانه ترس صهیونیسم از مسلمانان و حزب‌الله دانستند و گفتند که راه شهید نصرالله ادامه دارد و به فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی آماده‌اند و از کمک به مردم لبنان دریغ نمی‌کنند.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

محمود حق بجانب رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قوچان در این مراسم گفت: امروز جنایات وحشیانه و غیرانسانی رژیم کودک‌کُش صهیونیستی یکی از بارزترین جنایات تاریخ است و حملات ددمنشانه متعدد این رژیم که وجود خوی حیوانی و شیطانی در این غده سرطانی را در سکوت ننگین شورای امنیت و مدعیان حقوق بشر در دنیا و دولت‌های غربی که همواره سیاست‌های شیطانی در قبال مسئله فلسطین و لبنان داشته‌اند نمایان می‌کند و قطعاً این لکه خونین همواره بر دامن آنان در تاریخ ماندگار خواهد بود.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

مرتضی نظری فرمانده سپاه پاسداران ناحیه قوچان هم امنیت ملی را اولویت دستورکار نظام دانست و ادامه داد: مطالبه و خواهش ما از مسئولان سرلوحه قرار دادن امنیت ملی در تمام تصمیمات کشوری است.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

از دیگر برنامه‌های این مراسم قرائت پیام آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) به مناسبت شهادت نصرالله دبیرکل شهید حزب‌الله لبنان و قرائت بیانیه جامعه دانشگاهیان قوچان در اعتراض به حملات وحشیانه رژیم صهیونیسیتی به لبنان توسط دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی قوچان و مداحی بود.

خشم دانشگاهیان شهرستان کازرون از جنایات رژیم صهیونیستی

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون در پی شهادت سید مقاومت شهید سیدحسن نصرالله تجمع اعتراض‌آمیز برگزار کردند.

جمعی از استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون خشم خود را از اقدامات رژیم منحوس صهیونیستی در کشتار مردم غزه و لبنان و در راس آن شهادت اسوه مقاومت شهید سیدحسن نصرالله اعلام کردند.

در این تجمع اعتراض‌آمیز شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر داده شد.

تجدیدبیعت دانشگاهیان با آرمان‌های امام و انقلاب

نشست جهاد تبیین با رویکرد محکوم کردن اقدامات اخیر رژیم صهیونیستی در لبنان با حضور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان و سخنرانی حجت‌الاسلام محسن ترابی‌فرد معاون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در مسجد الغدیر این دانشگاه برگزار شد.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

همچنین تجمع اعتراض‌آمیز، صدور و قرائت بیانیه دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در انزجار از اقدامات ددمنشانه رژیم آدم‌کُش صهیونیستی در لبنان در جوار مزار شهدای گمنام دانشگاه آزاد دامغان برگزار شد.

در بیانیه پایانی دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان آمده است: شهادت پرچمدار مقاومت و آزادگی، عالم عامل، مجاهد غیور، سیاستمدار مدبر، عبد صالح خدا و دبیرکل فقید حزب‌الله، حجت‌الاسلام سید حسن نصرالله (رضوان‌الله تعالی علیه) را به محضر بقیه‌الله الاعظم عجل‌الله تعالی فرجه الشریف، مقام معظم رهبری، مردم قهرمان و شهادت‌پرور ایران و لبنان و همه آزادگان و آزادیخواهان جهان تسلیت می‌گوییم.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

در این بیانیه عنوان شده است: سال‌ها مجاهدت غیورمندانه در راه دفاع از حقوق مردم مظلوم و بی‌پناه فلسطین و لبنان و تلاش‌های مدبرانه در راستای ایجاد، گسترش و تقویت جبهه مقاومت در نقاط مختلف دنیا، ارائه خدمات به عموم مردم لبنان و فرماندهی مقتدرانه حزب الله همیشه سرافراز، از سید مقاومت و ایستادگی، تصویری زیبا و ماندگار در اذهان ترسیم کرد که تا ابد ماندگار خواهد شد و رشادت و خدماتش هرگز فراموش نخواهد شد.

در این بیانیه مطرح شده است: یقیناً شهادت در راه خدا، پاداش چند دهه تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی ایشان است که انشاءالله با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام محشور شود.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

مجمع تشکل‌های اسلامی اساتید و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان در این بیانیه تشریح کرده است: با خون پاک سید شهید، عهد و پیمان می‌بندیم تا آخرین قطره خون در راه مبارزه با رژیم فاسد، غاصب و خونخوار صهیونیستی و آمریکای جنایتکار از پای ننشسته و در این راه مقدس با قدرت و تبعیت کامل گوش به فرمان فرمانده معظم کل قوا باشیم.

در این بیانیه افزوده شده است: از مسئولان به‌خصوص نیرو‌های مسلح مقتدر جمهوری اسلامی نیز درخواست داریم تا پاسخی محکم، عاجل و در خور توجه به ددمنشی‌های رژیم آدم‌کُش صهیونیستی داده و به مرعوبین داخلی نیز هشدار می‌دهیم که امت حزب‌الله در راه مبارزه با ظالم و دفاع از مظلوم آماده‌تر از همیشه است.

شهادت در فرهنگ اسلام یک آرزوست

دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند در محکومیت ترور شهید مقاومت سیدحسن نصرالله تجمع کردند.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

این تجمع با قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید و شعارهای ضدآمریکایی و ضدصهیونیستی آغاز شد.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

نماینده دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند در این تجمع گفت: یکی از شروط مسلمان واقعی بودن این است که اگر ظلمی اتفاق می افتد حداقل با زبان از مظلوم حمایت و ظالم را محکوم کند و این تجمع در حمایت از مردم مظلوم غزه و لبنان است.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

سیدجواد موسوی افزود: شهادت پایان راه نیست، بلکه در فرهنگ اسلام یک آرزوست و این اقدام رژیم خبیث صهیونیستی مصیبتی نیست که هدف رژیم جعلی صهیونیستی را برآورده کند و بعداز سیدحسن، حزب‌الله تمام نمی‌شود و اسلام در هیچ زمانی بدون رهبر و سرباز نبوده و این تفکر غلط دشمنان است که با ترور جبهه مقاومت را تضعیف کنند، در حالی که هرگز اینگونه نیست و با از دست دادن رهبران، اهداف مقاومت دچار هیچ خدشه‌ای نخواهد شد و ریشه ظلم به‌زودی کنده شده و پرچم مقاومت نیز به دست صاحب اصلی‌اش حضرت ولی‌عصر عجل‌الله تعالی فرجه‌الشریف خواهد رسید.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

در پایان این تجمع، تشکل دانشجویی مشکات و بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند بیانیه‌ای در محکومیت ترور سیدحسن نصرالله قرائت کردند.

تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد مرودشت در محکومیت ترور سید جبهه مقاومت

استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت ترور شهید سیدحسن نصرالله را محکوم و خواستار توقف جنایات رژیم جعلی و فاسد صهیونیستی در لبنان شدند.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

در دانشگاه آزاد اسلامی واحد مرودشت دانشجویان، استادان و کارکنان در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت از حزب‌الله و مردم مظلوم لبنان و فلسطین اجتماع کردند.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

این اجتماع با سر دادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» دانشگاهیان و قرائت بیانیه و سخنرانی ادامه یافت و تجمع‌کنندگان با حضور بر سر قبر مطهر شهید گمنام این واحد دانشگاهی با آرمان‌های شهدا تجدیدبیعت کردند.

سیدحسن نصرالله به دست منفورترین و شقی‌ترین رژیم عالم به شهادت رسید

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ آزاد اسلامی استان آذربایجان‌شرقی در تجمع اعتراضی دانشجویان، استادان و کارکنان این دانشگاه در محکومیت جنایات رژیم فاسد صهیونیستی ضمن محکومیت حملات رژیم غاصب و کودک‌کُش صهیونیستی به لبنان و غزه و شهادت مظلومانه دبیرکل حزب‌الله لبنان، سید جبهه مقاومت یعنی سیدحسن نصرالله و جمعی از فرماندهان ارشد حزب‌الله گفت: ضایعه دردناک شهادت سید مقاومت سید حسن نصرالله که عمر بابرکت خود را در راه جهاد فی سبیل‌الله و در راه حمایت از مظلومان فلسطین و لبنان عالم در این راه قرار داد و به شهادت رسید محضر امام عصر و مقام عظمی ولایت تسلیت عرض می‌‌کنیم.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

حجت‌الاسلام محمدمهدی شمسی افزود: این اتفاق از سوی منفورترین و شقی‌ترین رژیم عالم اتفاق افتاد و رژیم کودک‌کُش و نسل‌کُش صهیونیستی با هواپیما‌های آمریکایی و بمب‌هایی که هدیه آمریکای جنایتکار بود سید مقاومت و یارانشان را به شهادت رساند.

تجمع اعتراضی دانشگاهیان دانشگاه آزاد بوشهر در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر متشکل از دانشجویان، استادان و کارکنان این دانشگاه در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و به شهادت رساندن سیدحسن نصرالله تجمع کرده و با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» نفرت خود را از آمریکای جنایتکار و صهیونیست‌های پلید ابراز کردند.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

راه شهیدان جبهه مقاومت و سید حسن نصرالله ادامه دارد

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در محکومیت ترور شهید «سید حسن نصرالله» تجمع کردند.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

براین اساس، دانشجویان، استادان و کارمندان انقلابی و ولایتمدار دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد، با تجمع در محل یادمان شهدای گمنام دانشگاه ضمن تجدیدبیعت با آرمان‌های شهیدان انقلاب اسلامی، ترور سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و همراهان ایشان را محکوم کردند.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

حجت‌الاسلام امیر اشتری مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجرد در این تجمع، کشتار بی رحمانه مردم مظلوم لبنان و ترور سیدحسن نصرالله را نشانه ترس صهیونیسم از مسلمانان و حزب الله دانست و افزود: راه شهیدان جبهه مقاومت و سید حسن نصرالله ادامه دارد.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

در این تجمع نمایندگان بسیج اساتید، دانشجویی و کارمندان بیانیه‌های خود را در محکومیت جنایات اخیر رژیم صهیونیستی و شهادت سید حسن نصرالله قرائت کردند.

شرکت‌کنندگان در این تجمع، با سردادن شعار‌های «مرگ بر آمریکا، «مرگ بر اسرائیل» انزجار خود را از این جنایت بزرگ ابراز داشتند.

اجتماع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در پی شهادت سیدحسن نصرالله

همزمان با نماز ظهر و عصر اعضای هیئت رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در اعتراض به جنایت رژیم صهیونیستی و شهادت سید حسن نصرالله سرور مقاومت و سردار رشید اسلام سرتیپ پاسدار عباس نیلفروشان مقابل دانشکده علوم انسانی و پس از آن در جوار قبور مطهر شهدای گمنام دانشگاه تجمع کردند و در محکومیت جنایت‌های رژیم صهیونسیتی شعار‌های «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

حجت‌الاسلام محمدجواد نورمحمدی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در این مراسم و در جوار قبور مطهر ۵ شهید گمنام دانشگاه، درباره شهادت مظلومانه و ترور بزدلانه سرور مقاومت، رهبر شجاع و مجاهد بزرگ، حجت‌الاسلام سید حسن نصرالله و جنایات بی‌پایان سفاک‌ترین قوم عالم رژیم فاسد صهیونیستی سخنانی را بیان کرد.

 

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

این اجتماع به همت معاونت فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد بندرانزلی در محکومیت ترور سید مقاومت

همگام با دانشگاه‌های سراسر کشور دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی بندرانزلی در محکومیت ترور ناجوانمردانه رهبر مقاومت لبنان شهید سید حسن نصرالله در مزار شهدای گمنام این واحد دانشگاهی تجمع برگزار کردند.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی توسط دانشگاهیان دانشگاه آزاد ایلخچی

اعضای هیئت‌رئیسه، استادان، کارکنان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی، رئیس شورای اسلامی شهر ایلخچی و مسئولان شهرداری ایلخچی در محکومیت شهادت ناجوانمردانه سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان و سردار سیدعباس نیلفروشان، معاون عملیات سپاه پاسداران به همراه جمعی از فرماندهان ارشد جبهه مقاومت توسط رژیم غاصب صهیونیستی تجمع کردند.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلخچی و مسئولان این شهرستان بر حمایت و وحدت مسلمانان در دفاع از مردم مظلوم لبنان و فلسطین تأکید کردند.

امت اسلامی برادر واقعی‌اش را از دست داد

با توجه جنایت هولناک رژیم صهیونیستی، در لبنان و شهادت سید مقاومت، شهید سید حسن نصرالله (رضوان‌الله تعالی علیه) و شهید مقاومت، سردار عباس نیلفروشان و سایر همراهانشان تجمع و
اعتراض در محکومیت این جنایات در محوطه دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس برگزار شد.

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس در بیانیه‌ای آورده‌اند: با توجه به شهید شدن این سید مقاومت ما دانشجویان‌ می‌توانیم این مسیر را با صلابت ادامه دهیم، خون شهیدان راهنمای ماست و آگاه باشید که درخت تنومند ملت‌های اسلامی با خون شهیدان آبیاری می‌شود، رژیم فاسد صهیونیستی، آمریکا و همدستانشان بدان ما ملت شهادت هستیم و تا پای جان برای پیروزی فلسطین مبارزه خواهیم کرد.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس در این مراسم بیان کرد: نقش دانشگاه و نهضت نخبگانی در مقابله با رژیم صهیونیستی این است که اگر دانشگاه دیده شود، در مباحث راهبردی و بسته‌های کلان سیاستی می‌تواند کمک حال باشد، به‌خصوص در حوزه متناسب‌سازی ابزار، چراکه در حوزه متناسب‌سازی ابزار جنگ الکترونیک می‌توانیم نقش ایفا کنیم.

حسن دهمرده، خطاب به دانشجویان عنوان کرد: شما دانشجویان به‌عنوان نهضت نخبگانی باید نقش‌‌آفرینی کنید تا دانشگاه دیده شود، حال که این اتفاق افتاده، در فضای فکری جامعه دو موضوع پیش می‌آید؛ نگرانی از جنگ، انتقام و خشم مقدس.

وی متذکر شد: بسیاری از شما توییت می‌زنید و تحلیل می‌نویسید که باید همین امروز انتقام بگیریم، اما باید یک تفکر منطقی در این کار باشد که اگر این را در نظر داشته باشیم ما قطعاً موفق خواهیم شد.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس هم یادآور شد: در ادامه جنایت‌های رژیم ددمنش، جنایتکار و کودکُش صهیونیستی این بار سید حسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان و جمعی از فرماندهان و ده‌ها شهروند بی‌گناه به شهادت رسیدند.

علیرضا گرایلی متذکر شد: امت اسلام یک برادر واقعی، یک دلسوز، یک شخصیت باعظمت و رهبر و علمدار برجسته‌ای را از دست داد، شخصیتی کم‌نظیر و فرمانده شجاع که حق بزرگی بر گردن همه مسلمانان شیعه و سنی جهان دارد.

وی تبیین کرد: سیدحسن نصرالله با ایمانی راسخ و اراده‌ای محکم سالیان سال در برابر تجاوز‌های رژیم صهیونیستی و حمایت از مردم مظلوم ستم‌دیده غزه و همچنین در مبارزه و القا‌های رژیم دست‌نشانده‌ای که قرار بود برای خودش یک حکومتی تشکیل دهد، یعنی داعش بسیار بسیار مؤثر بود و از دست دادن او یک مصیبت بزرگ برای مظلومان جهان و یک خسارتی غیرقابل جبران برای امت اسلامی است.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس تشریح کرد: تجربه‌ تاریخی نشان داده که خون شهید هیچ وقت پایمال نمی‌شود و جریان تازه‌ای را در رگ‌های بشریت و وجدان‌های خفته و بیدار جهان ایجاد می‌کند، همانطور که شهادت امام حسین علیه‌السلام جریان تاریخ را عوض کرد و انسان‌ها را بیدار کرد و رژیم سفاک و ددمنش حاکم آن زمان را از بین برد.

گرایلی عنوان کرد: خون شهدای غزه و مقاومت به‌خصوص خون شهید والامقام سید حسن نصرالله این رژیم فاسق و کودک‌کُش در اذهان مردم دور و تمام سیاست‌های ضد بشریت آنها را رسوا خواهد کرد؛ چراکه شهید سیدحسن نصرالله در مسیر احقاق حق مردم مظلوم فلسطین و آزادسازی سرزمین‌های اشغالی با وجود خطرات بسیار بزرگ جانی و مالی برای رسیدن به هدف مقدس تلاش کرد و با شرّ مطلق زمان یعنی رژیم جنایتکار صهیونیستی مبارزه کرد و در نهایت شهید شد، اسرائیلی که امام موسی صدر فرمودند که اگر شیطان در یک طرف و رژیم صهیونیستی در یک طرف باشد ما طرف شیطان را می‌گیریم، چراکه رژیم فاسد صهیونیستی از شیطان هم شرّتر است.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

وی گفت: شهادت سیدحسن نصرالله قلعه مقاومت را مستحکم و جوشش انقلابی را برای شاگردان و تربیت‌یافتگان مکتب او مضاعف کرد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس توضیح داد: مردم، مسئولان، دولتمردان و دانشجویان ما، به‌خصوص قشر تحصیل‌کرده و فهمیده جامعه هستند بدانند که در برابر رژیم صهیونیستی هر قدر با نرمی و انعطاف صحبت کنیم و خطر آن را دست کم بگیریم این رژیم جری‌تر و با قدم‌های بسیار بزرگ‌تر به سمت ما می‌آید و به ما ضربه وارد می‌کند، بنابراین به هیچ عنوان با کسی که قصد جان، مال و ناموست را کرده و سرزمین تو را اشغال می‌کند و با سند‌های مبرهمی صد‌ها هزار نفر را در طول تاریخ به کشتن داده و در همین یک سال گذشته بیش از ۴۲ هزار انسان بی‌گناه را به شهادت رسانده، نباید کوتاه بیاییم.

گرایلی افزود: چه بسیار کودکانی که پدران و مادران خود را از دست دادند و اکنون معلوم نیست که این بچه ۲ یا ۳ ساله در غربت پدر و مادرش ایستاده و گریه می‌کند، بنابراین به‌عنوان یک مسلمان باید قدر مسلمانی و این برادری را بدانیم.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

وی مطرح کرد: باید از مردم غزه و لبنان با قدم، قلم و افکارمان حمایت کنیم و آنان را تنها نگذاریم و به هیچ عنوان در برابر آنها کوتاه نیاییم، آنها هیچ وقت کوتاه نخواهند آمد و نباید به دروغ‌های آنها اعتماد کنیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد گنبدکاووس خاطرنشان کرد: کوتاه آمدن مقابل رژیم صهیونیستی جفا بر مظلومان عالم است.

گرایلی تصریح کرد: صهیونیست‌های پلید اینها به هیچ عنوان رحم ندارند و باید مراقب باشیم تا رژیم جنایتکار صهیونیستی ناامنی ایجاد نکند و بی‌تفاوت از جنایات این رژیم و آمریکای جنایتکار عبور نکنیم.

نتیجه خون سیدحسن نصرالله و شهدای مقاومت نابودی رژیم صهیونیستی است‎

یک استاد دانشگاه در جمع شرکت‌کنندگان تجمع محکومیت وحشی‌گری رژیم اشغالگر صهیونیستی در به شهادت رساندن سید مقاومت و جمعی از همراهان ایشان، این جنایات را نشانه ضعف و استیصال این رژیم کودک‌کُش عنوان کرد و گفت: رژیم صهیونیستی با انجام جنایاتی در لبنان بار دیگر خوی وحشی‌گری خود را نشان داد؛ رژیم غاصب، اشغالگر و کودک‌کُش صهیونیستی افراد بی‌دفاع را مورد هجمه قرار داده و رفتار‌های غیرانسانی و ناجوانمردانه داشته که در تاریخ کم سابقه است.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

حجت‌الاسلام هادی فتح‌الله‌نژاد زنگی‌آبادی با اشاره به حجم جنایات بی‌سابقه صهیونیست‌ها در غزه و لبنان گفت: دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمان حمایت قاطع و همبستگی با ملت، دولت و مقاومت لبنان را اعلام کردند، چراکه دولت، مردم و مقاومت لبنان برغم حملات وحشیانه اخیر صهیونیست‌ها، ثابت کردند که دست از حمایت شرافتمندانه و افتخارآمیزشان از مردم بی‌دفاع و مظلوم فلسطین نخواهند کشید.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

به گزارش آنا، در پی جنایات اخیر رژیم غاصب صهیونیستی در بمباران بیروت و کشتار بی‌رحمانه مردم بی‌گناه و دبیرکل حزب الله و یاران ایشان و به منظور محکومیت این اقدامات غیرانسانی و حمایت از مقاومت اسلامی لبنان و مردم مظلوم غزه، و با توجه به بیانات راهگشا و داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) پیرامون لزوم ایستادگی و مقاومت در برابر این جنایات، همزمان با دانشگاه‌های سراسر کشوراجتماع دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهید حاج قاسم سلیمانی نیز در جوار قبور مطهر شهدای گمنام این واحد برگزار شد.

سیدحسن نصرالله ادامه‌دهنده راه قافله کربلا بود

دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب ضمن شرکت در مراسم بزرگداشت شهادت سید حسن نصرالله و همراهان شهیدش در میدان انقلاب شهرستان میاندوآب، یاد و خاطر شهدای مقاومت را در نمازخانه واحد میاندوآب گرامی داشتند.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب در این مراسم با تسلیت شهادت مظلومانه دبیرکل جنبش مقاومت و جمعی از فرماندهان محور مقاومت گفت: سید حسن نصرالله در قاب جهاد و رهبری جنبش مقاومت ادامه‌دهنده راه قافله کربلا بود که با اندیشه و روح الهی خویش درخت تنومند اسلام را قوی‌تر و سبزتر کرد و شهادت بزرگ‌ترین تحفه الهی برای ایشان در رسیدن به ذات حضرت احدیت بود.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

پیام خدایی افزود: سید مقاومت با شهادت خویش جهان اسلام را داغدار و لانه‌ سست شیاطین را به آخرین مرحله‌ نابودی سوق داد و همچنین جهان اسلام را با خون پاک و معطر خویش متحدتر و مکتب اسلام را مستحکم‌تر و رنگین‌تر کرد.

واکنش دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی به شهادت سیدحسن نصرالله

وی بیان کرد: رژیم غاصب صهیونیستی تمام خطوط قرمز را رد کرده و حتماً و قطعاً پاسخی دندان‌شکن از سوی نیرو‌های حزب‌الله دریافت خواهد کرد تا برای همیشه از صفحه روزگار محو شود و دانشگاه آزاد اسلامی واحد میاندوآب ضمن محکومیت این اقدام بزدلانه و منفور، شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان و یاران شهیدش را محضر حضرت ولی‌عصر (عج)، مقام عظمای ولایت، ملت لبنان، ملت بزرگ ایران اسلامی، ملت‌های آزاد جهان و جامعه دانشگاهی تبریک و تسلیت گفته و آماده لبیک‌گویی به فرمان رهبر معظم انقلاب برای جهاد در راه خدا و اسلام است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب