دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آبان 1403 - 10:06

بررسی طرح‌های علمی و فناورانه در کمیسیون دائمی هیئت امنای دانشگاه آزاد البرز

بررسی طرح‌های علمی و فناورانه در کمیسیون دائمی هیئت امنای دانشگاه آزاد البرز
تبدیل به احسن ساختمان کلینیک دام‌های کوچک، طرح تولید گاو‌های شیری نژاد برتر با فناوری‌های تولیدمثل، پایش سلامت، انجماد و انتقال جنین در بیمارستان رخش و ... در کمیسیون دائمی هیئت امنای دانشگاه آزاد البرز بررسی شد.
کد خبر : 937949

به گزارش خبرنگار آنا، صورت‌جلسه تجمیعی کمیته ساماندهی استان البرز درباره تعیین وجود و میزان کسری احتمالی اموال و رفع مغایرت‌ها جهت تصویب در هیئت امنای استان، تبدیل به احسن زمین ۴ باندی در مهرشهر به متراژ ۵۰۰۰ مترمربع، تبدیل به احسن ساختمان کلینیک دام‌های کوچک میدان طالقانی، طرح مربوط به تولید گاو‌های شیری نژاد برتر با فناوری‌های تولیدمثل، پایش سلامت، انجماد و انتقال جنین در بیمارستان رخش مورد بحث و بررسی حاضران قرار گرفت. در ادامه، راه‌اندازی و ساخت سه مدرسه سما در ساختمان سلف_سرویس واحد هشتگرد، احداث مجتمع فرهنگی در جوار یادمان شهدای گمنام، راه‌اندازی کلینیک خدمات خودرو (هوای پاک) ازجمله دستورات و مباحث مطرح شده در  سی و هشتمین جلسه کمیسیون دائمی هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی البرز بود.

راه‌اندازی آشپزخانه در بوفه دانشجویی واحد هشتگرد، تبدیل حکم رئیس واحد هشتگرد از سرپرستی به ریاست، ثبت رشته‌های حقوق، روانشناسی، علوم ورزشی، حسابداری، کامپیوتر و عمران در دفترچه انتخاب رشته به نام مرکز نظرآباد (شرایط فعلی به نام واحد کرج و مرکز تشکیل کلاس نظرآباد است) و دایرکردن رشته‌های آموزش ابتدایی و علوم تربیتی برای نیمسال دوم ۱۴۰۴-۱۴۰۳ در این مرکز مورد تحلیل و مداقه قرار گرفت. نیز، تبدیل مرکز فردیس به واحد با توجه به جذب دانشجویان ورودی جدید و افزایش تعداد دانشجویان تا سقف ۱۵۰۰ نفر، ساخت زمین آموزشی (۵۰۰۰ متری) واقع در جنب پارک تندرستی فردیس با توجه به کمبود فضای آموزشی در محل فعلی، تأسیس مدارس سما در محدودهٔ شهر فردیس، ایجاد مرکز رشد اقماری در پردیس فردیس، اجاره مدرسه در منطقهٔ دهقان ویلا، اختصاص بخشی از ساختمان مهرشهر به مدرسه و سرمایه‌گذاری در پروژه فولاد مکران از دیگر دستورات و مباحث مطرح شده در این جلسه بود که حاضران در جلسه نظرات خود را درباره دستورات قرائت شده بیان و به تصویب رسید.

به گزارش آنا، مصوبات کمیسیون دائمی هیئت امنا باید به تصویب هیئت امنای استان برسد. این جلسه تا پایان ماه جاری برگزار خواهد شد.

حسین کلانتری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج در سی و هشتمین جلسه کمیسیون دائمی هیئت امنای این دانشگاه اظهار کرد: مراسم ۱۳ آبان ماه روز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز در پیش بوده و باید چنین روز‌هایی را قدر دانست که انتظار این است همه حوزه‌های دانشگاه با تعامل مؤثر و همه جانبه، برنامه‌ها و مراسم را پرشورتر و با انگیزه‌تر برگزار کنند، زیرا زنده نگاه‌داشتن این حماسه‌ها سبب افزایش و تحکیم صلابت و اقتدار جامعه و نمایانگر قدرت و همبستگی جامعهٔ اسلامی در برابر استکبار جهانی خواهد بود.

وی با اشاره به مرمت یادمان شهدای گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج عنوان کرد: به دلیل افزایش حضور و پررونق‌تر شدن پیوند معنوی میان دانشجویان و با بررسی‌های مختلف در جلسات متعدد و مباحث کارشناسی تصمیم بر آن شد که بنای فعلی یادمان شهدای گمنام این واحد دانشگاهی که بیش از دو دهه از ساخت آن می‌گذرد مورد مرمت و بهسازی قرار گیرد که در این بازسازی از ظرفیت، همکاری و کمک خیران و دستگاه‌های دیگر استان استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب