دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آبان 1403 - 08:49

مأموریت مهم دانشگاه آزاد در توسعه وقف علمی و فرهنگی

مأموریت مهم دانشگاه آزاد در توسعه وقف علمی و فرهنگی
معاون اداره‌کل امور خیّرین و توسعه وقف دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد که یکی از حوزه‌های مهمی که دانشگاه آزاد توجه زیادی به آن دارد، وقف علمی و فرهنگی است.
کد خبر : 937926

به گزارش خبرنگار آنا، شورای واقفین و خیّرین دانشگاه آزاد اسلامی استان گیلان با حضور رئیس دانشگاه، معاون اداره‌کل خیّرین دانشگاه آزاد اسلامی و سایر اعضا در دانشگاه آزاد اسلامی رشت برگزار شد.

معاون اداره‌کل امور خیّرین و توسعه وقف دانشگاه آزاد اسلامی با تشکر از فعالیت‌های انجام شده در استان گیلان با اشاره به تاریخچه وقف و امور خیّرین در کشور ایران، افزود: سنت حسنه وقف و نیکوکاری بین مردم ایران سابقه طولانی دارد و یکی از حوزه‌های مهم، وقف علمی و فرهنگی بوده و دانشگاه آزاد اسلامی در طول سنوات تلاش خود در عرصه علم، به وقف توجه زیادی داشته است.

داریوش مطلبی متذکر شد: اکنون ۴۰ درصد از بار آموزش عالی کشور برعهده دانشگاه آزاد اسلامی بوده و تلاش و هدف امور واقفین و خیریه دانشگاه، کسب درآمد برای دانشگاه نیست و تمام این فعالیت‌ها و برگزاری جلسات درراستای رضای خداوند تبارک و تعالی و در درجه دوم خدمت به دانشجویان و مردم با محور دانشگاه آزاد اسلامی است.

به گزارش آنا، در ادامه احکام عضویت اعضای حقیقی و حقوقی شورای واقفین و خیّرین دانشگاه آزاد اسلامی گیلان به آنان اهدا شد.

همچنین در این مراسم توسط یکی از خیّرین عضو شورای واقفین و خیّرین دانشگاه آزاد اسلامی گیلان، زمینی به مساحت ۲۵۰ متر مربع برای انجام امور خیر مربوط به دانشجویان دختر به این شورا اهدا شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب