دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آبان 1403 - 10:39

بسیج دانشجویی در مسائل اصلی مطالبه‌گر باشد

بسیج دانشجویی در مسائل اصلی مطالبه‌گر باشد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند گفت: بسیج دانشجویی در مسائل اصلی مطالبه‌گر باشد و درباره همه مواردی که در دانشگاه در حال انجام بوده و یا معطل مانده پیگیری و مطالبه‌گری کند.
کد خبر : 937775

به گزارش خبرنگار آنا، بهروز دوستی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند در مراسم تکریم و معارفه فرماندهان قدیم و جدید بسیج دانشجویی این واحد دانشگاهی اظهر کرد: انتظار ما این است که بسیج دانشجویی نیز همراه با اهداف دانشگاه باشد و در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری عمل کند.

وی افزود:  بسیج آیینه تمام نمای دانشگاه است و هرگونه عمل و رفتار بسیج به‌نام دانشگاه نیز هست. بسیج دانشجویی در بحث مسائل اصلی مطالبه‌گر باشد و درباره همه مواردی که در  دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند در حال انجام بوده و یا معطل مانده پیگیری و مطالبه‌گری کند.

ناصر بخشی مسئول ناحیه دانشجویی استان تهران نیز گفت: در یک سال گذشته شاهد بودیم دشمنان با کشتار‌، قتل و غارت‌هایی که انجام داده‌اند و در زمانی که به فرموده مقام معظم رهبری در نزدیکی‌های قله هستیم می‌خواهند با این سروصدا‌ها خود را ظهور و بروز دهند در این زمان انقلاب اسلامی، عدالت خواهان جهان و طرفداران انقلاب اسلامی از این مسئله نیز سربلند بیرون خواهند آمد.

بسیج آیینه تمام نمای دانشگاه است

به گزارش آنا، در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از تلاش علی حقیقی قدردانی و با ابلاغ حکم علی طاهری، وی به‌عنوان فرمانده جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد پرند منصوب شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب