دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 خرداد 1395 - 17:10
معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده:

راهبرد عمده در حوزه زنان وخانواده، استیفای حقوق شرعی و قانونی بانوان است

معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده گفت: ۲۴ خرداد یادآور خلق حماسه سیاسی و رای به عقلانیت ، اعتدال و تدبیر و امید و نیز مشارکت همگانی زنان و اعتماد آنان به شعارهای سکاندار تدبیر و امید بود و راهبرد عمده در حوزه زنان وخانواده، استیفای حقوق شرعی و قانونی بانوان است.
کد خبر : 93741

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، شهیندخت مولاوردی، معاون رئیس جمهوری در امور زنان و خانواده دوشنبه شب در ضیافت افطار رئیس جمهور با جمعی از فعالان حوزه زنان و خانواده با تبریک ماه مبارک رمضان و گرامیداشت تقارن این ضیافت با سالگرد انتخابات ۲۴ خرداد ۹۲ اظهار کرد: ۲۴ خرداد یادآور خلق حماسه سیاسی و رای به عقلانیت، اعتدال و تدبیر و امید و نیز مشارکت همگانی زنان و اعتماد آنان به شعارهای سکاندار تدبیر و امید بود.


مولاوردی با اشاره به اینکه وضعیت زنان در دهه‌های گذشته دستخوش فراز و فرودهای بسیاری بوده است، گفت: راهبرد عمده در حوزه زنان وخانواده در دهه اخیر، تقویت نهاد خانواده در کنار توجه به جایگاه زنان و استیفای حقوق شرعی و قانونی بانوان در همه حوزه‌ها است.


معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده تصریح کرد: در دهه چهارم انقلاب اسلامی، دولت اعتدال همچنان میراث‌دار روند و وضعیتی بود که جامعه از توسعه نامتوازن و عدم تعادل به ویژه در حوزه زنان و خانواده رنج می‌برد.


مولاوردی با تاکید بر اینکه دولت تدبیر و امید برای بهبود وضعیت موجود، اقدامات گسترده‌ای را در زمینه‌های مختلف در دستور کار خویش قرار داده است، اظهار کرد: امیدواریم برنامه‌های متعددی که به اجرا در آمده است، به تحقق اهداف بلند مدت در حوزه زنان و توانمند سازی آنان در همه سطوح منجر شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته