دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دنیامالی: نیاز باشد به مسائل مدیریتی سرخابی ورود می کنیم/شرایط کشورمان برای میزبانی عادی است+فیلم

دنیامالی: نیاز باشد به مسائل مدیریتی سرخابی ورود می کنیم شرایط کشورمان برای میزبانی عادی است+فیلم
وزیر ورزش و جوانان گفت: کمک ما به معنای دخالت نیست، استقلال و پرسپولیس مهم هستند و هنوز سهامدار داریم اگر نیاز باشد مراقبت‌ها را به صورت عملیاتی وارد خواهیم شد.
کد خبر : 937391

به گزارش خبرگزاری آنا، احمد دنیامالی درباره اینکه علی عسگری مدیر هلدینگ خلیج فارس گفته که هلدینگ در اجبار پذیرفته تا مالک باشگاه استقلال شود و باعث ناراحتی هواداران شده، اظهار کرد: تیم‌هایی که بزرگ هستند یک شرایط ویژه دارند. خوشبختانه دو تیم پایتخت از لحاظ منابع مالی مشکلی ندارند و یکسری موارد مدیریتی است که خودمان به آنها ورود خواهیم کرد. هواداران مطمئن باشند که ما بی تفاوت نیستیم.  

وزیر ورزش و جوانان افزود: برای ما فرقی نمی‌کند اسم تیم‌هایی که از کشورمان بیرون می‌روند چیست. آن تیم هم مثل تیم ملی است. از اینکه تیم‌های ما در بیرون از ایران نتایج دلخواه هواداران را نمی‌گیرند طبیعتاً باید رسیدگی شود؛ لذا از این بابت، بحث واگذاری‌ها مجرای قانونی داشته و باید متناسب حوزه‌های مدیریتی به این موضوع کمک کنیم. کمک ما به معنای دخالت نیست، چون معتقدیم ما باید مراقبت و نظارت کنیم. کار اصلی را باشگاه و مدیران و مجامع باشگاه‌ها انجام می‌دهند. چون این باشگاه‌ها مهم هستند و هنوز سهامدار داریم اگر نیاز باشد و امیدوارم نیازی نباشد، اما اگر شد آن مراقبت‌ها را به صورت عملیاتی وارد خواهیم شد.  

دنیامالی درباره میزبانی ایران در رقابت‌های فوتبال گفت: تلاش می‌کنیم تا یکسری زیربنا‌های خودمان را درست کنیم. مثل قهرمانی جام باشگاه‌ها، منتهی برای ۸ سال آینده است. موضوع میزبانی در رده باشگاهی و ملی هم مرتبط با شرایط کشور است. شرایط ما عادی است و امیدوارم هر چه زودتر شرایط کنونی برطرف شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب