دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

انعقاد تفاهم‌نامه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاه آزاد

انعقاد تفاهم‌نامه مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاه آزاد
تفاهم‌نامه همکاری مشترکی بین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاه آزاد اسلامی این استان منعقد شد.
کد خبر : 937361

به گزارش خبرنگار آنا، تفاهم‌نامه همکاری مشترکی بین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان کهگیلویه و بویراحمد و دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد  در جلسه‌ای با حضور مسئولان، جمعی از حوزویان و دانشگاهیان برگزار شد.

 حجت‌الاسلام حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم و نماینده دانشگاه آزاد در این تفاهم‌نامه در این جلسه با اشاره به ظرفیت علمی و انسانی دانشگاه آزاد اسلامی اظهار کرد: در سال‌های اخیر تحولاتی نظیر دبیری مهدویت، تقریب مذاهب اسلامی، تفاهم‌نامه با شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور ازجمله مباحثی بودن که در دانشگاه آزاد اسلامی پیگیری و راه‌اندازی شده است.

وی با اشاره تحول در دروس افزود: ایجاد پست علوم انسانی در دانشگاه آزاد اسلامی در این راستا صورت گرفت.

آیت‌الله سیدنصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد و امام جمعه یاسوج نیز به بیان تأثیرگذاری دانشگاه در فضای عمومی پرداخت.

محمدکاظم کاوه‌پیشقدم رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کهگیلویه و بویراحمد هم با اعلام آمادگی این دانشگاه برای اجرایی کردن تفاهم‌نامه منعقدشده میان دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و حجت‌الاسلام علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور گفت: اتحاد حوزه و دانشگاه طبق فرمان‌ بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی و رهبر معظم انقلاب اسلامی از اولویت‌های سند توسعه دانشگاه آزاد اسلامی بوده و این استان در همه فعالیت‌های فرهنگی بر اساس آن عمل می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب