دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1403 - 16:16

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان فارس و دانشگاه آزاد

انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان فارس و دانشگاه آزاد
تفاهم‌نامه همکاری مشترکی بین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان فارس و دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس منعقد شد.
کد خبر : 937019

به گزارش خبرنگار آنا، تفاهم‌نامه همکاری مشترکی بین مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه استان فارس و دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس در جلسه‌ای با حضور محمدرضا قائدی رئیس این دانشگاه و حجت‌الاسلام عبدالرضا محمودی مدیر حوزه‌های علمیه استان منعقد شد.

استفاده از ظرفیت‌های متنوع حوزه‌های علمیه در همکاری‌ با دانشگاه آزاد

حجت‌الاسلام عبدالرضا محمودی مدیر حوزه‌های علمیه استان فارس در این جلسه بر استفاده از ظرفیت‌های متنوع حوزه‌های علمیه در همکاری‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی با دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد.

وی افزود: ظرفیت گسترده حوزه‌های علمیه استان فارس با دارا بودن بیش از ۶۸ مدرسه علمیه امکان بسیار مناسبی برای تعامل و همکاری متقابل با دانشگاه را فراهم می‌کند.

حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قم و مسئول پیگیری تفاهم‌نامه‌های دانشگاه با حوزه‌های علمیه استانی نیز گفت: در ساختار مدیریت جدید دانشگاه آزاد اسلامی بهره‌مندی متقابل از توانایی‌ها و ظرفیت‌های حوزه‌های علمیه در سازوکار‌های علمی، پژوهشی و فرهنگی، توسعه مجلات، انجمن‌های علمی، جذب هیئت علمی و بهره‌مندی از فضا‌های آموزشی به‌صورت متقابل مدنظر است.

 آمادگی دانشگاه آزاد فارس برای اجرای بند‌های تفاهم‌نامه با حوزه علمیه

محمدرضا قائدی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان فارس هم از آمادگی این دانشگاه برای اجرای بند‌های این تفاهم‌نامه خبر داد و گفت: این تفاهم‌نامه در سطح کشوری فی‌مابین دکتر طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی و حجت‌الاسلام علیرضا اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه کشور منعقد و فرایند اجرای آن در استان‌ها با جلسات مشترک مسئولان دانشگاه و حوزه علمیه آغاز شده که استان فارس نیز به‌عنوان یکی از استان‌های پیشتاز در این باره آماده اجرایی کردن محتوای این تفاهم متقابل است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب