دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آبان 1403 - 11:25

منصوری: خیزش علمی ثمره تعهد و دانش استادان و دانشجویان است

منصوری: خیزش علمی ثمره تعهد و دانش استادان و دانشجویان است
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان گفت: خیزش علمی دانشگاه به‌واسطه تلاش‌های همه‌جانبه ارکان محقق شده و ثمره تعهد و دانش استادان و دانشجویان مستعد است.
کد خبر : 937280

به گزارش خبرنگار آنا، مهدی منصوری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان در جلسه شورای این دانشگاه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد دامغان اظهار کرد: وحدت و همدلی بین همکاران امری است که نه تنها باعث تقویت ارتباطات انسانی و تعاملات مثبت می‌شود؛ بلکه بهبود کیفیت فعالیت‌های علمی و اجرایی را نیز به همراه دارد. همکاری و همدلی، بزرگ‌ترین سرمایه و پشتوانه‌ای برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های دانشگاه محسوب می‌شود.

وی با اشاره به خیزش علمی دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد: خیزش علمی دانشگاه به‌واسطه تلاش‌های همه‌جانبه ارکان محقق شده و ثمره تعهد و دانش استادان و دانشجویان مستعد است. نظام تحول اداری در دانشگاه آزاد اسلامی، یکی از محور‌ها و موضوعات اساسی است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشیم. تحول در نظام ارجاع و بازآرایی نظام دانشی نه تنها می‌تواند بهبود فرآیند‌ها را به همراه داشته باشد؛ بلکه می‌تواند زمینه‌ساز نوآوری و ارتقای سطح علمی و پژوهشی دانشگاه فراهم آورد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان عنوان کرد: تحول در نظام مکاتبات و قرارداد‌ها نیز از دیگر الزاماتی است که باید با دقت و سرعت در دستور کار قرار گیرد. نظام فناوری شبکه محور و انجام کار شبکه‌ای، ابزاری بوده که می‌تواند بهبود ارتباطات و هماهنگی بین بخش‌ها را تسهیل کند و موجب افزایش بهره‌وری و کارایی شود.

منصوری ادامه داد: اجرای نظام فرهنگی و ترویج ارزش‌های انسانی و اخلاقی در دانشگاه ازجمله وظایف اصلی ماست که باید در همه برنامه‌ها و فعالیت‌های دانشگاهی مورد توجه قرار گیرد. امیدواریم با همدلی و همکاری، بتوانیم به اهداف والا و ارزشمند دانشگاه آزاد اسلامی دست یابیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب