دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آبان 1403 - 13:22

2 دهه خدمت رئیس فقید در دانشگاه آزاد لامرد ماندگار شد

2 دهه خدمت رئیس فقید در دانشگاه آزاد لامرد ماندگار شد
ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد به پاس دو دهه خدمت خالصانه رئیس پیشین این واحد دانشگاهی به نام وی نامگذاری شد.
کد خبر : 937135

به گزارش خبرنگار آنا، ساختمان آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد به پاس دو دهه خدمت خالصانه حجت‌الاسلام سیدعلی‌اصغر هاشمی شهیدی رئیس پیشین این واحد دانشگاهی به نام وی نامگذاری شد.

سیداحمد هاشمی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد در گفت‌وگو با خبرنگار آنا درباره این نامگذاری اظهار کرد: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره کسانی که خالصانه در راه توسعه و پیشرفت این واحد دانشگاهی در اوج تحریم و عقب‌افتادگی، عمر خود را در این راه صرف کرده‌اند از رسالت‌های دانشگاه است.

وی افزود: اکنون که دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد یکی از دانشگاه‌های برتر جنوب و از افتخارات شهرستان لامرد به حساب می‌آید در سایه تلاش شبانه‌روزی و خالصانه همه کسانی رخ‌داده که از ابتدای تأسیس این واحد دانشگاهی به خدمتگزاری مشغول بوده‌اند به همین منظور هیئت رئیسه دانشگاه تصمیم گرفت ساختمان آموزشی شماره یک واحد لامرد را به نام این بزرگوار نامگذاری کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لامرد عنوان کرد: این واحد دانشگاهی با همت حجت‌الاسلام شهیدی در سال ۱۳۷۵ با ۲۴ دانشجو در رشته مدیریت کار خود را آغاز کرد. در این راستا وی علاوه بر ساختمان آموزش و خوابگاه خواهران، ساختمان‌های آموزشی یک و دو، آزمایشگاه، ساختمان اداری، مسجد، استادسرا، سالن ورزشی، انبار مرکزی، دبیرستان غیردولتی سمای واحد لامرد را بنا نهاد و با تصویب ۲۳ رشته کاردانی و کارشناسی و استخدام ۴۲ کارمند و ۳۶ عضو هیئت علمی در توسعه واحد لامرد نهایت تلاش خود را به کار گرفت.

هاشمی با بیان سوابق و فعالیت‌های حجت‌الاسلام هاشمی شهیدی گفت: وی قبل از انقلاب اسلامی در مبارزات ضد طاغوتی از فعالان منطقه بود و در میدان‌های مختلف انقلاب نقش بسزایی ایفا کرد. پس از پیروزی انقلاب اسلامی در شهر سیرجان به‌عنوان امام جمعه موقت و فرمانده سپاه مشغول فعالیت شد. سپس در سال ۱۳۶۱ به فرمان امام خمینی (ره) به امامت جمعه شهرستان لامرد منصوب، حدود ۳۶ سال امامت جمعه را به عهده داشت و همزمان از سال ۱۳۷۵ به مدت دو دهه در سنگر علو و دانش به‌عنوان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لامرد به خدمت‌رسانی مشغول بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب