دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آبان 1403 - 13:19
خاکساری:

تحقق امور فناوری و نوآوری مسئولیت اجتماعی دانشگاه است

تحقق امور فناوری و نوآوری مسئولیت اجتماعی دانشگاه است
سرپرست دانشگاه آزاد همدان گفت: مسئولیت اجتماعی دانشگاه تحقق امور فناوری، نوآوری و کارآفرینی بوده و امور دیگری نیز مانند سوق دادن رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها دانشجویی به سمت نیاز‌های جامعه در دانشگاه باید انجام شود.
کد خبر : 937131

به گزارش خبرنگار آنا، غلامرضا خاکساری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان در شورای خیرین و واقفین این استان با ارائه توضیحاتی درباره مراکز خیریه دانشگاهی اظهار کرد: امیداوریم شورای خیرین و واقفین استان همدان بتواند در آینده سرآمد شورا‌های کشور باشد.

وی افزود: مسئولیت اجتماعی دانشگاه به‌عنوان نهاد اجتماعی درگیرشدن همه اعضای هیئت علمی و مسئولان دانشگاه در امور و ارائه خدمات مناسب به دانشجویان بوده؛ اگر انحرافی می‌بینیم، نشان از آن دارد که مسئولیت اجتماعی به خوبی انجام نشده است.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: مسئولیت اجتماعی دیگر در دانشگاه این است که امور فرهنگی دانشگاه حتی با کمبود کارکنان با حضور اعضای هیئت علمی دغدغه‌مند و دردمند به نحو مطلوبی انجام شود. مسئولیت اجتماعی دیگر، تحقق امور فناوری، نوآوری و کارآفرینی در دانشگاه بوده و امورات دیگری مانند سوق دادن رساله‌ها و پایان‌نامه‌ها دانشجویی به سمت نیاز‌های جامعه است که باید انجام شود.

به‌کارگیری توان خیرین استانی در شورای واقفین

معاون اداره کل امور خیرین و توسعه وقف دانشگاه آزاد اسلامی کشور نیز با تأکید بر به‌کارگیری توان خیرین استانی در این شورا و هدف از تشکیل این شورا را خدمت به جامعه دانشجویی و خانواده‌ آنها اعلام کرد.

 داریوش مطلبی اضافه کرد: تلاش این است که فعالیت‌های این شورا در راستای کمک به دانشجویان بی‌بضاعت و خانواده‌ آنها باشد و این فعالیت‌ها فقط مختص به کمک‌های مالی نیست؛ بلکه شامل اشتغال‌زایی برای دانشجویان بی‌بضاعت از طریق همیاری خیرین فناور و آماده‌سازی آنها برای ورود به بازار کار خواهد بود.

وی عنوان کرد: اکنون حدود ۴۰ درصد از بار آموزش عالی کشور بر عهده دانشگاه آزاد اسلامی بوده؛ تلاش و هدف امور واقفین و خیریه دانشگاه، کسب درآمد برای دانشگاه نیست و همه این فعالیت‌ها در راستای خدمت به دانشجویان و عامه مردم با محور دانشگاه آزاد اسلامی است

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب