دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

جزئیات عملکرد اپلیکیشن تگتاپ دانشگاه آزاد اسلامی/ نحوه استفاده از مبالغ شارژ شده در اپلیکیشن تگتاپ

جزئیات عملکرد اپلیکیشن تگتاپ دانشگاه آزاد اسلامی  نحوه استفاده از مبالغ شارژ شده در اپلیکیشن تگتاپ
مدیرعامل شرکت تگتاپ به ارائه توضیحاتی درخصوص عملکرد اپلیکیشن تگتاپ دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت.
کد خبر : 937074

به گزارش خبرگزاری آنا، «مهدی روانشادنیا» مدیرعامل شرکت تگتاپ گفت: این شرکت ارائه خدمات رفاهی، گردشگری و فروشگاهی به همکاران دانشگاه آزاد اسلامی را بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست اقدام به طراحی یک پلتفرم به منظور ارائه خدمات رفاهی و گردشگری در شرکت تگتاپ کردیم، اظهار کرد: خوشبختانه سامانه جامع فروشگاهی تگ تاپ برای ارائه خدمات رفاهی، فروشگاهی و گردشگری به همکاران طراحی شد که از آدرس www.tagtap.ir قابل دستیابی است و اپلیکیشن آن از آدرس pay.tagtap.ir قابل دانلود است.

روانشادنیا با تأکید بر اینکه با استفاده از اپلیکیشن تگتاپ پی، امکان خرید از بیش از ۸۰۰۰ پذیرنده خدمات فروشگاهی فراهم است، گفت: برای شروع کار با شرکت تارا که یکی از تأمین کنندگان پذیرنده در حوزه فروشگاهی است، وارد مذاکره و موفق به عقد قرارداد شدیم و بزودی با سایر پذیرندگان نیز مذاکره خواهیم کرد. 

مدیرعامل شرکت تگتاپ به ارائه توضیحاتی پیرامون مبالغ نقدی و اعتباری شارژ شده در اپلیکیشن تگتاپ پی برای همکاران دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت و افزود: در مرحله اول در راستای مصوبه هیات امنای دانشگاه و با دستور و مساعدت رئیس دانشگاه و معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه آزاد اسلامی برای هر یک از همکاران دانشگاه کارت نقدی به مبلغ یک میلیون تومان مربوط به بن کارت‌های رفاهی ماه‌های شهریور و مهرماه و کارت اعتباری به مبلغ ۲ میلیون تومان مربوط به بن کارت‌های رفاهی مرحله ۲ (آبان و آذر) و مرحله ۳ (دی و بهمن) شارژ شده است.

وی ادامه داد: با توجه به ثبت اطلاعات ثبت شده در سامانه ساجد این مبالغ برای بیش از ۴۰ هزار نفر از همکاران شارژ و قابل هزینه کرد است و برای حدود ۳ هزار نفر از همکارانی که شماره همراه ثبت شده آنان در سامانه ساجد با کد ملی مطابقت نداشت، شارژ انجام شده است ولی هزینه کرد آن منوط به بروز رسانی شماره همراه در سامانه ساجد است. 

روانشادنیا خاطرنشان کرد: کلیه کارکنان رسمی و قراردادی (کارمعین، ساعتی تمام وقت) و اعضای هیأت علمی پیوسته تمام وقت (رسمی، پیمانی و قراردادی) که حقوق و مزایای خود را از سامانه ساجد دریافت می‌کنند، مشمول بهره مندی از اعتبار شارژ شده در اپلیکیشن تگتاپ پی هستند. 

شرط استفاده از اعتبار اعطا شده این است که سند شماره همراه درج شده برای پرسنل در سامانه ساجد به نام خودشان باشد؛ بنابراین لازم است کارکنان و اعضای هیأت علمی به سامانه ساجد مراجعه و نسبت به بروزرسانی یا اصلاح شماره همراه خود اقدام کنند. ضمناً اعتبار مذکور برای همکارانی که فاقد سیم کارت مالکیتی هستند، محفوظ بوده که پس از اصلاح شماره همراه قابل برداشت خواهد بود. 

 مدیرعامل شرکت تگتاپ در ادامه به اقدامات این شرکت اشاره و تصریح کرد: در مراحل بعدی طرحی در دست اجرا است که همکاران می‌توانند تا مبلغ ۱۰۰ میلیون تومان از موسسات مالی، اعتباری و بانک‌ها تسهیلات سفر و خرید دریافت کنند. همچنین در نظر داریم پرداخت به صورت اقساط را برای همکاران فعال کنیم.

وی با بیان اینکه پرداخت مساعده به کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی از طریق پلتفرم تگ تاپ در دستور کار است، گفت: با توجه به اینکه زیرساخت‌های شرکت تگتاپ با زیرساخت‌های دانشگاه مرتبط است، کارکنان به زودی می‌توانند درخواست‌های مساعده خود را از طریق سامانه تگتاپ ثبت و پیگیری کنند. 

روانشادنیا با اشاره به اینکه با مؤسسات ارائه دهنده خدمات گردشگری و رفاهی بسیاری به منظور برخورداری کارکنان از امکانات آن وارد مذاکره شدیم، افزود: سعی داریم تا کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی بتوانند از کلیه اقامتگاه‌ها و هتل‌ها در سراسر کشور با کمترین قیمت استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت تگتاپ دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: همچنین در تلاش هستیم خدمات تخفیف دار به همکاران دانشگاه آزاد اسلامی ارائه دهیم. در همین راستا با مجموعه‌های مختلفی وارد مذاکره شدیم تا تخفیقاتی که مورد توافق قرار می‌گیرد، در پلتفرم تگتاپ ثبت و در اختیار کارکنان قرار گیرد. 

وی افزود: دانشگاه آزاد اسلامی دارای ۲۰۰ اقامتگاه و تعدادی هتل در سراسر کشور است که همکاران دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از طریق پلتفرم تگتاپ اقدام به رزرواسیون کنند.

روانشادنیا خاطرنشان کرد: شرکت تگتاپ در حوزه‌های زیرساختی نیز وارد عمل شده است و هر اقامتگاهی که نیاز به بهسازی و یا نوسازی داشته باشد، به ترتیب اولویت در دستور کار این شرکت قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب