دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در شصتمین اجلاس معاونان پژوهشی دانشگاه‌ها اعلام شد؛

آغاز عملیات اجرایی مجتمع آزمایشگاهی تحقیقاتی دانشگاه الزهرا (س)

آغاز عملیات اجرایی مجتمع آزمایشگاهی تحقیقاتی دانشگاه الزهرا (س)
رئیس دانشگاه الزهرا (س) گفت: ساخت مجتمع آزمایشگاهی تحقیقاتی در اسفند ۱۴۰۱ کلنگ زنی شده است و از دی ۱۴۰۳ عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.
کد خبر : 937066

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، شصتمین اجلاس معاونان پژوهش و فناوری دانشگاه‌ها، موسسات آموزش عالی و پژوهشی صبح امروز (سه‌شنبه، یک آبان ۱۴۰۳) با حضور حسین سیمایی در دانشگاه الزهرا (س) برگزار شد.

زهرا ناظم بکائی رئیس دانشگاه الزهرا (س) در این همایش اظهار کرد: دانشگاه الزهرا با قدمت ۶۰ ساله، ۱۰ هزار دانشجو و ۱۱ دانشکده به عنوان تنها دانشگاه جامع جمهوری اسلامی ایران، چشم انداز و ماموریت ویژه خود را تربیت بانوان و متخصصان فرهیخته در جامعه هدفگذاری کرده است.

وی افزود: سرلوحه کار خود را توجه به پژوهش و فناوری قرار دهیم. مرجعیت علمی در حوزه زن و خانواده یکی از اهداف کلان دانشگاه است.

بکائی تصریح کرد: معتقدیم علم به تنهایی کافی نیست، باید علم به فناوری، فناوری را به صنعت و صنعت را به توسعه کشور منتهی شود.

رئیس دانشگاه الزهرا (س) گفت: از جمله اقدامات این دانشگاه ایجاد زیرساخت‌های عمرانی لازم، تشکیل پردیس علم و فناوری را انجام داده و ساخت مجتمع آزمایشگاهی تحقیقاتی را در اسفند ۱۴۰۱ کلنگ زنی کرده و از دی ۱۴۰۳ عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب