دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1403 - 16:21

نقش تبیینی دانشگاهیان در جنگ ترکیبی و مقابله با روایت‌سازی دشمن

نقش تبیینی دانشگاهیان در جنگ ترکیبی و مقابله با روایت‌سازی دشمن
مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان گفت: نقش دانشگاهیان در تبیین مسائل روز بسیار مهم است؛ زیرا دشمن در کنار هجوم فیزیکی به روایت‌سازی می‌پردازد.
کد خبر : 937026

به گزارش خبرنگار آنا، حجت‌الاسلام اسماعیل پاک‌نژاد مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی هرمزگان پس از بازدید از فضای فرهنگی معرفتی و گروه معارف دانشگاه آزاد اسلامی واحد جاسک و مرکز آموزشی سیریک در جلسه‌ای با استادان، کارکنان و دانشجویان فعال فرهنگی این دو دانشگاه به تشریح فضای امروز جهان اسلام و لزوم ایستادگی در برابر صهیونیسم و اسرائیل جنایتکار پرداخت.

 وی اظهار کرد: نقش دانشگاهیان در تبیین مسائل روز بسیار مهم است؛ زیرا در جنگ ترکیبی دشمن در کنار هجوم فیزیکی به روایت‌سازی و تخریب اعتقادات مردم می‌پردازد.

پاک‌نژاد با اشاره به نقش اصحاب علم و دانش به‌ویژه دانشگاهیان، رصد و شناخت واقعی فضای امروز امت اسلامی و تبیین و روشنگری برای آمادگی آحاد جامعه در برابر این تهاجمات را مهم برشمرد و افزود: نقش مهم دانشگاهیان به‌ویژه دانشجویان به‌عنوان افسران جوان به‌عنوان تبیین‌گران عملکرد انقلاب اسلامی مهم و حیاتی است.

به گزارش آنا در ادامه این جلسات دیداری با امام جمعه شهرستان جاسک در جهت هماهنگی بیشتر نهاد امامت جمعه و دانشگاه برای فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی در دانشگاه و سطح شهرستان انجام گرفت و در راستای تشکیل کارگروه معارف دانشگاهی نیز از داوطلبان مدرسی معارف اسلامی مصاحبه اولیه انجام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب