دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 مهر 1403 - 16:02

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلام‌آباد غرب معرفی شد

سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلام‌آباد غرب معرفی شد
سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام‌آباد غرب با حضور جمعی از مسئولان معرفی شد.
کد خبر : 937010

به گزارش خبرنگار آنا، آیین تکریم و معارفه رؤسای قدیم و جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام‌آباد غرب با حضور مسئولان و جمعی از اعضای هیئت علمی، کارکنان و دانشجویان این واحد دانشگاهی برگزار و با قدردانی از تلاش تورج محمد‌زمانی رئیس سابق واحد اسلام‌آباد غرب، سعید قزوینه به‌عنوان سرپرست جدید این واحد دانشگاهی معرفی شد.

افشین غنی‌زاده سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه در این مراسم با اشاره به وجود صنایع بزرگ راه‌اندازی شده در شهرستان اسلام‌آباد غرب و جمعیت مناسب این شهرستان بر جذب ورودی‌های جدید و استفاده از این ظرفیت‌ها تأکید کرد.

وی تأکید کرد: باید همه دست‌به‌دست هم دهیم تا بزرگ‌ترین شهرستان استان پس از کرمانشاه به جایگاهی که لیاقتش را دارد برسد. لازم به یادآوری بوده که سیاست‌های دانشگاه آزاد اسلامی عوض شده و با توجه به نگاه ویژه مقام معظم رهبری به دانشگاه به‌ویژه در کرسی‌های آزاداندیشی، انتظار داریم این دانشگاه بیش‌ازپیش با توجه به سند تحول و تعالی که مدنظر است، رو به جلو حرکت کند و این با همدلی و همراهی همه مجموعه دانشگاه در شهرستان‌های استان امکان‌پذیر خواهد بود.

ناتوانی رژیم ناسالم صهیونیستی با اقدامات اخیر

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه نیز گفت: اقدامات رژیم ناسالم صهیونیستی در منطقه خبر از ناتوانی این رژیم و حامیان آن در برابر محور مقاومت به‌ویژه حزب‌الله لبنان به دلیل تلاش‌های ۳۰ ساله شهید سیدحسن نصرالله دارد باید از استقامت و صبوری این شهید بزرگوار در شکل‌گیری محور مقاومت به نیکی یاد کرد.

حجت‌الاسلام امین معظمی‌گودرزی اضافه کرد: امروز وظیفه همه است که بصیرت داشته باشیم، بدانیم دشمن چه مواردی را مدنظر قرار داده و وارد بازی روانی و جنگ روانی که دشمن صهیونیستی به دلیل ناتوانی به راه انداخته، نشویم.

آمادگی شهرستان اسلام‌آباد غرب برای همکاری با دانشگاه آزاد

حجت‌الاسلام احمد زارعی حسن بقعه امام جمعه شهرستان اسلام‌آباد غرب هم بیان کرد: آنچه از انسان‌ها می‌ماند خاطرات خوب و بد است و مدیری که به مردم و همکاران خود خدمت کند از ارزش و اعتبار زیادی در جامعه برخوردار خواهد بود، امیدواریم سعید قزوینه در دوران مسئولیت خود این مهم را رعایت کند و مجموعه شهرستان اسلام‌آباد غرب این آمادگی را دارد که با دانشگاه آزاد اسلامی برای پیشرفت و تحول، همکاری لازم را انجام دهیم.

تورج محمدزمانی رئیس پیشین دانشگاه آزاد اسلامی اسلام‌آباد غرب نیز گزارشی از اقدامات انجام شده در دوران مسئولیت خود ارائه کرد.

سعید قزوینه به‌عنوان سرپرست جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد اسلام‌آباد غرب هم از عزم و اراده جدی خود و مجموعه اعضای هیئت علمی و کارکنان با بهره‌گیری از ظرفیت نیروی انسانی و مجموعه اداری شهرستان در فضای تعامل سخن گفت و ابراز امیدواری کرد با توجه به برنامه‌های موجود و بر اساس سند تحول و تعالی دانشگاه مشکلات واحد رفع شود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب