دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بسیج در راستای تحقق اهداف عالی کشور و دانشگاه گام برمی‌دارد

بسیج در راستای تحقق اهداف عالی کشور و دانشگاه گام برمی‌دارد
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی گفت: مجموعه بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی با وفاق همدلی و همراهی در راستای تحقق اهداف عالی نظام، کشور و دانشگاه گام برداشته است. 
کد خبر : 936986

به گزارش خبرنگار آنا، آرش رنجبران رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی و واحد تبریز در نشست هم‌اندیشی بسیج اساتید این دانشگاه که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برگزار شد، اظهار  کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند تا بسیج است نظام اسلامی و جمهوری اسلامی از سوی دشمنان تهدید نخواهد شد این یک رکن اساسی بوده و جایگاه بسیج جایگاه بسیار ویژه‌ای است. 

وی با اشاره به فرمایش امام راحل که فرمودند بسیج لشکر مخلص خداست، گفت: این جمله را یک فردی گفته‌اند که اشراف کامل به ادبیات دینی، اصول فقهی و اسلامی دین مبین اسلام دارند. در قرآن می‌فرماید که شیطان می‌گوید پروردگارا به عزتت قسم من همه بندگان تو را منحرف خواهم کرد غیر از بندگانی که جز مخلصین هستند و حضرت امام که فرمودند بسیج لشکر مخلص خداست هم جایگاه بسیج و اهمیت بسیج و هم مسئولیت سنگین بسیج را یادآوری فرمودند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان شرقی عنوان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه مولود انقلاب است و دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز اولین واحد تأسیس شده دانشگاه آزاد اسلامی کشور بوده  که در آبان ماه ۶۱ در تبریز تأسیس شد و این درخت تناور ریشه‌اش را از شهر اولین‌ها، شهر تبریز، گرفته است.

رنجبران اضافه کرد: دانشگاه آزاد اسلامی دانشگاه حل مسئله است؛ شعارمان این بوده که این دانشگاه، دانشگاه مسئله محور و حل مسئله است، اعتقاد داشتیم که بزرگ‌ترین ظرفیت برای حل مسائل کشور و یا ورود به حل مسائل کشور بسیج بوده؛ مجموعه بسیج در دانشگاه آزاد اسلامی با وفاق همدلی و همراهی در راستای تحقق اهداف عالی نظام، کشور و دانشگاه گام برداشته است. 

رنجبران تأکید کرد: بسیج اساتید، کارکنان و دانشجویی بازوی اصلی کمک به حرکت دانشگاه به سمت اهدافش بود.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب