دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
29 مهر 1403 - 16:29

آغاز فعالیت دانشکده‌های مطالعات بنیادین هوش مصنوعی و سبک زندگی در قم

آغاز فعالیت دانشکده‌های مطالعات بنیادین هوش مصنوعی و سبک زندگی در قم
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم از فعالیت دانشکده مطالعات بنیادین هوش مصنوعی و دانشکده سبک زندگی در ذیل پردیس علوم انسانی اسلامی خبر داد.
کد خبر : 936858

به گزارش خبرنگار آنا، حجت‌الاسلام حسن خیری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم در جلسه‌ای با حضور محمدهادی همایون معاون علوم انسانی و هنر دانشگاه آزاد اسلامی و جمعی معاونان و رؤسای دانشکده‌های موضوعی که در این واحد دانشگاهی برگزار شد با بیان اینکه استان قم پاتوق علوم انسانی اسلامی می‌شود از تصویب نقشه راه پردیس علوم انسانی اسلامی در شورای تحول دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد و اظهار کرد: در همین راستای دانشکده موضوعی سبک زندگی و دانشکده مطالعات بنیادین هوش مصنوعی در این دانشگاه فعالیت می‌کنند.

وی افزود: در نظر داریم ازلحاظ محتوا و توانمندی استادان را فعالیت کنیم.دانشکده مطالعات بنیادین هوش مصنوعی و دانشکده سبک زندگی در ذیل پردیس علوم انسانی اسلامی فعالیت می‌کنند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قم گفت: بعضی رشته‌های استراتژیک که پراکندگی آن باعث شده نخبگان در آن جذب نشوند بر همین اساس رشته‌های ارزشی همانند رشته‌های تحصیلی انقلاب اسلامی، فلسفه و مقاومت در پردیس علوم انسانی اسلامی تقویت و احیا می‌شوند.

خیری با بیان اینکه فرصت‌های مطالعاتی و توانمندسازی استادان در قالب مدارس فصلی ایجاد می‌شود از ساماندهی فرصت‌های مطالعاتی خبر داد و مطرح کرد: استادان دانشگاه با رویکرد علوم انسانی اسلامی با استفاده از ظرفیت حوزه و دانشگاه توانمند می‌شوند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب