دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

فاطمی پور: سازمان‌ها برای تامین بودجه ازدواج جوانان خساست نکنند

فاطمی پور: سازمان‌ها برای تامین بودجه ازدواج جوانان خساست نکنند
معاون فرهنگی و سیاسی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها گفت: از سازمان‌ها درخواست می‌کنم در تامین بودجه برای ازدواج جوانان خساست نکنند چرا که ازدواج یک سرمایه گذاری اجتماعی است. 
کد خبر : 936782

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حجت الاسلام مهدی فاطمی پور معاون فرهنگی و سیاسی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها نشست خبری آغاز بیست و هفتمین دوره ازدواج دانشجویی بیان کرد: جشن‌های مختلفی در سال گذشته برای گفتمان سازی و فرهنک سازی برای زوج‌های دانشجویان برگزار شد.  

وی ادامه داد: سامانه زندگی بر خط محتوا‌های مناسب برای آموزش مهارت زندگی را به افراد ارائه می‌دهند. البته این استفاده از این سامانه صرفا برای دانشجویان نیست، بلکه عموم مردم نیز می‌تواند از محتوای این سامانه استفاده کنند.

حجت الاسلام فاطمی پور بیان کرد: ازدواج دانشجویی، ترس سایر دانشجویان از ازدواج و تشکیل خانواده را برطرف می‌کند. همچنین آنان ترغیب به تشکیل خانواده می‌شوند.

معاون فرهنگی نهاد رهبری در دانشگاه‌ها گفت: فرهنگ سازی، گفتمان سازی، ترویج در موضوع ازدواج، از جمله وظایف نهاد رهبری محسوب می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از سازمان‌ها درخواست می‌کنم در تامین بودجه برای ازدواج جوانان خساست نکنند چرا که ازدواج یک سرمایه گذاری اجتماعی است. 

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب