دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بزرگترین استودیو موشن کپچر خاورمیانه افتتاح شد

بزرگترین استودیو موشن کپچر خاورمیانه افتتاح شد
کارخانه تولید صنایع سرگرمی دیجیتال مهوا، از جدیدترین ابزار تکنولوژی خود رونمایی کرد.
کد خبر : 936647

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، بعد از گذشت بیش از ۱۰ سال از راه اندازی آخرین استودیوی موشن کپچر، که خدمات ثبت حرکات بازیگر را به تولید کنندگان ایرانی ارائه می‌داد، مجموعه مهوا، بزرگترین و به‌روزترین استودیو‌ی موشن کپچر غرب آسیا را راه اندازی کرد.

این استودیو با نام «شهریار»، در کارخانه صنایع سرگرمی مهوا، شروع به فعالیت کرده است که از ویژگی‌های این استودیو می‌توان به قابلیت ثبت حرکات ۷ کاراکتر به صورت همزمان در محیطی به مساحت ۴۰۰ متر مربع و در ارتفاع ۶ متر اشاره کرد. همچنین از ویژگی‌های منحصر به فرد این استودیوی موشن کپچر استفاده از ۳۲ دوربین ثبت حرکت با استفاده از پیشرفته‌ترین نرم افزار و سامانه ضبط حرکات است که یک امکان برای افزایش قابل توجه کیفیت و سرعت در تولید انبوه محتوای صنعت دیجیتال کشور محسوب می‌شود.

دیگر خصوصیات استودیو موشن کپچر شهریار عبارتند است از:
قابلیت کپچر همزمان ۷ بازیگر، کپچر ۱۰ انگشت، کپچر حرکات صورت قابلیت ثبت حرکات حیوانات، قابلیت شبیه سازی حرکت اسب، برچسب گذاری‌های سینماتیک برای عکسبرداری‌های نزدیک و تعاملی، قابلیت ضبط‌های سینمایی_فیلمبرداری‌های اول شخص و.

گفتنی است شرکت‌ها و استودیو‌های تولید بازی و پویانمایی و فعال در عرصه جلوه‌های ویژه سینمایی می‌توانند از امروز از خدمات این استودیو مدرن و تخصصی استفاده کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب