دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
آنا گزارش می‌دهد؛

شگفتانه «بابک زرین» و «محمدرضا منصوری» در نخستین کنسرت

شگفتانه «بابک زرین» و «محمدرضا منصوری» در نخستین کنسرت
کنسرت «محمدرضا منصوری» خواننده جوان موسیقی ایرانی برای نخستین بار در برج میلاد در حالی برگزار شد که این خواننده و ارکستر نوای آفتاب به خوبی توانستند اقبال عمومی را جلب کنند.
کد خبر : 936530

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دو سانس کنسرت محمدرضا منصوری خواننده جوان موسیقی ایرانی برای نخستین بار در برج میلاد اجرا شد و او برای مردم یک هدیه و قطعه ویژه به همراهی بابک زرین اجرا کرد و سالن در هر دو سانس مملو از جمعیت بود.

قطعاتی از بابک زرین و زنده یاد همایون خرم شامل «ای عشق»، «بی ادعا»، «طبیب عشق»، «دردم این است»، «از من بگذر»، «نیمه شبان»، «مدار عقل»، «عشق ادامه دار»، «بانوی باران»، «شهرغمگین»، «درمیان گلها»، «عشق و گناه»، «ای گل» اجرا شد.

دو قطعه بی کلام «طلوع» و «تو که تموم دنیامی» از آثار بابک زرین نیز به صورت بی کلام از سوی ارکستر نوای آفتاب به رهبری امین سالمی اجرا و از سوی مخاطبان مورد اقبال قرار گرفت. تمامی قطعات در کنسرت به صورت ویدئووال با تصویر و متن در صحنه و ویدئووال‌های دو طرف سالن پخش شد.

از جمله میهمانان این دو سانس کنسرت می‌توان به دکتر رضا مهدوی دبیر جشنواره موسیقی فجر، احمدرضا اسعدی، بابک شهرکی، سید جواد هاشمی، ایرج نوذری، رامین راستاد، عماد آرام، محسن قصابیان، سیاوش چراغی‌پور هنرمندان سینما و تلویزیون و ... اشاره کرد.

اجرای نخست یک خواننده در برج میلاد /شگفتانه «بابک زرین» و «محمدرضا منصوری»

دفاع امین سالمی از محمدرضا منصوری در برابر حواشی

امین سالمی در بخشی از کنسرت با تشکر از مردم برای حضورشان در این کنسرت گفت: محمدرضا منصوری سی و سه ساله در طول تمرینات و اجرا‌های یک ماه گذشته بسیار حرفه‌ای‌تر، ماهرانه‌تر و کاربلدتر از خیلی هنرمندانی بود که با تجربه‌تر بودند و با هم کار کردیم. از رسانه‌هایی که در سالن حضور دارند می‌خواهم منصفانه در مورد آقای منصوری و اجرای ایشان قضاوت کنند و خواستم تمام قد از او دفاع کنم و بگویم که بیست و پنج سال است حرفه‌ای در عرصه موسیقی هستم و به جرأت می‌گویم که منصوری یکی از حرفه‌ای ترین، توانمندترین و بهترین همکارانی بود که تا به حال داشتم. اگر هم بخواهد باز هم با او ادامه خواهیم داد.

بابک زرین: به جشن موسیقی و ترانه خوش آمدید

بابک زرین نیز پشت تریبون قرار گرفت و از تیم نوازندگان و رهبر ارکستر که نزدیک به چهار ماه درگیر این کار هستند تشکر کرد و گفت: به جشن ترانه و موسیقی سالم خوش آمدید، امیدوارم که از این دست برنامه‌ها در مملکت بیشتر شود و ممنون از کسانی، چون محمدرضا منصوری خواننده و سایر تیم اجرایی، جابر ماجدی و علی پوررجب که شبانه روز کار کردند.

سپس سالمی مطرح کرد که یک قطعه به عنوان هدیه که جزو رپرتوآر اجرایی نبوده با خوانندگی محمدرضا منصوری و اجرای پیانوی بابک زرین برای حضار اجرا می‌شود و این شگفتنانه در هر دو اجرا انجام شد. منصوری دربخش‌هایی از این اجرا بدون میکروفن و با صدای خود برای حضار اجرا کرد.

درپایان کنسرت نیز قطعه سرزمین عاشقان تقدیم به مردم ایران اجرا شد.

اجرای نخست یک خواننده در برج میلاد /شگفتانه «بابک زرین» و «محمدرضا منصوری»

سالمی: اجرای اول هر خواننده‌ای چالش‌های خود را دارد/منصوری رفتار و اخلاقی حرفه‌ای دارد

امین سالمی رهبر ارکستر نوای آفتاب همچنین در گفت‌وگو با خبرنگار آنا در حاشیه برپایی کنسرت عنوان کرد: این نخستین بار نیست که با خواننده‌ای کار می‌کنم که اجرا اولی است،‌ این چهارمین خواننده جوانی است که ما با او کار می‌کنیم، به هرحال اجرای اول هر خواننده چالش‌های خاص خود را دارد، سوای توانایی محمدرضا منصوری در اجرای کنسرت، ما این روزها متأسفانه هجمه سنگینی نسبت به او را شاهد بودیم و این هجمه خیلی ناجوانمردانه بود، اگر این اتفاق بعد از اجرا رخ می‌داد ما می‌گفتیم مخاطبان از نوازندگی یا خوانندگی او ایراد گرفتند و انتقاد دارند،‌ منتها قبل از اینکه اجرایی انجام شود، نقد یک نفر منصفانه و حرفه‌ای نیست.

سالمی یادآور شد: قطعا محمدرضا منصوری آینده دار است و ما با این هنرمند در صورت علاقه‌شان ادامه خواهیم داد و ما ذهنیتمان ادامه دادن این مسیر با هم است.

به گزارش آنا، بر اساس اعلام عوامل اجرایی این برنامه اجرای کنسرت محمدرضا منصوری در شرف تمدید و برنامه ریزی برای اجرا در خارج از کشور و شهرستان‌ها قرار دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب