دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 مهر 1403 - 14:36

استقبال دانشگاه آزاد از تعامل علمی و فرهنگی با ناوگان نیروی دریایی ارتش

استقبال دانشگاه آزاد از تعامل علمی و فرهنگی با ناوگان نیروی دریایی ارتش
سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی تأکید کرد: تعامل علمی و فرهنگی دانشگاه و ناوگان نیروی دریایی خروجی خوبی خواهد داشت و این تعامل نباید صرفاً به برگزاری نشست‌ها و جلسات محدود شود.
کد خبر : 936336

به گزارش خبرنگار آنا، حسین صفری سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی در دیدار و گفت‌وگو با امیر دریادار دوم حمیدرضا سعادت فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم امام رضا(ع) نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: هدف از گسترش تعامل میان دانشگاه و نیروی دریایی، مسئله‌گشایی و حل مسئله است.

وی اضافه کرد: دانشگاه به‌عنوان یک نهاد فرهنگی باید با تمامی ارگان‌ها و سازمان‌هایی که ارتباطات بین انسانی را ایجاد می‌کنند تعامل داشته باشد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی با بیان اینکه ارتباط و تعامل میان دانشگاه آزاد اسلامی واحد انزلی و ناوگان نیروی دریایی در گذشته وجود داشته است، عنوان کرد: باید این تعامل و ارتباط را تداوم و قوام بخشیده و تفکرات تحولیِ دیگری نیز ایجاد کنیم.

صفری خاطرنشان کرد: تعامل علمی و فرهنگی دانشگاه و ناوگان نیروی دریایی با یکدیگر، خروجی خوبی خواهد داشت و این تعامل نباید صرفاً به برگزاری نشست‌ها و جلسات محدود شود.

وی بیان کرد: ایده انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون این بوده انسانی تربیت کند که علاوه بر حوزه دانش به موضوع بصیرت نیز توجه داشته باشد و هدف از گسترش تعامل میان دانشگاه آزاد اسلامی و مراکزی همچون نیروی دریایی، حل مسئله و مسئله‌گشایی است.

استقبال از تعامل علمی و فرهنگی دانشگاه آزاد و ناوگان نیروی دریایی

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی تشریح کرد: ما در دانشگاه حوزه‌ای با عنوان توانمندسازی داریم، امیدواریم دوره‌های مناسب از طریق حوزه توانمندسازی برای جوانان مشتاق برگزار کنیم.

صفری اضافه کرد: دانشگاه انزلی در رشته‌های مختلف ازجمله حقوق و مکانیک استادان متبحر و توانمندی دارد و با وجود چنین ظرفیت‌هایی می‌تواند تعامل دوسویه و خوبی با نیروی دریایی داشته باشد.

فرمانده ناوگان شمال و منطقه چهارم امام رضا(ع) نیروی دریایی ارتش هم با بیان اینکه رویکرد نیروی دریایی توسعه ارتباط با سازمان‌ها و مراکز علمی، دانشگاهی است، توضیح داد: در کنار مأموریت‌های عملیاتی، مراکز آموزشی نیز در سطح استان گیلان داریم و با آموزش بیگانه نیستیم، چراکه برخورداری از دانش کافی، به‌روز بودن و مستمر بودن آموزش لازمه کار ماست

امیر دریادار دوم سعادت با بیان اینکه ورود جوانان و دانشجویان به مجموعه‌هایی همچون نیروی دریایی به‌‌خصوص در رشته‌های فنی بسیار کمک‌کننده خواهد بود، اضافه کرد: آمادگی گسترش همکاری و تعامل با دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی را داریم.

به گزارش آنا، دانشگاه آزاد اسلامی واحد بین‌المللی انزلی با ۳ هزار و ۴۰۰ دانشجو و ۷۹ عضو هیئت‌ علمی در محدوده منطقه آزاد انزلی واقع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب